Reuben Lara

تصویرسازی | انیمیشن

من و همسرم در قلب برکشایرها در غرب ماساچوست زندگی می کنیم، و ما دوست داریم که توسط الهامات بسیار طبیعی و هنری احاطه شده باشیم! در بیست سال گذشته، هم به صورت آزاد کار کرده‌ام و هم به‌عنوان تصویرگر، طراح چاپ و انیماتور قرارداد بسته‌ام، در رشته‌های مختلف، بسیاری از گردش‌های کاری تولید، و نقش‌های بسیاری در مسئولیت پروژه‌ها فعالیت می‌کنم. همچنین حدود نه سال را در یک سازمان آموزشی غیرانتفاعی به عنوان مدیر هنری و تصویرگر گذراندم. اما صرف نظر از اینکه در مسیر خلاقیت در کجا هستم، به هنرمندان دیگر می‌پیوندم تا تصاویری خلق کنم که واکنشی را در بینندگانم ایجاد کند، حتی اگر فقط برای یک لحظه مکث.

از به اشتراک گذاشتن تکنیک هایم با هنرمندان دیگری که به دنبال گسترش توانایی های نقاشی و تصویرسازی خود هستند، لذت می برم. من از مربیانی که بر اساس موقعیت یا امنیت شغلی هدایت نمی شدند و آزادانه جواهرات اثبات شده تولید را با هرکسی که مایل به انجام کار بود به اشتراک می گذاشتند بسیار آموختم. من به آموزش مقرون به صرفه و در دسترس اعتقاد دارم، اما همچنین معتقدم که فراتر از آموزش مقدماتی، سالم است که برای تحصیل چیزی که برای شما ارزش قائل هستید، حتی اندک بپردازید. برای این منظور، من واقعا از تدریس از طریق دوره های آنلاین که محتوای رایگان و پولی را برای علاقه مندان به نقاشی دیجیتال ارائه می دهد، لذت بردم. می توانید دوره های رایگان من را در youtube.com/reubenlara و دوره های پیشرفته تر و پولی در gumroad بررسی کنید. com/reubenlara .

همانطور که به دانش آموزانم می گویم، فقط به دنبال میانبر نباشید! در عوض، از انجام کار لذت ببرید. امیدوارم از کارهای هنری من به همان اندازه که من از خلق آن لذت بردم لذت ببرید!

روبن

دوره های این مدرس:

آموزش کلیپ استودیو رنگ

Learning Clip Studio Paint

با Clip Studio Paint بلند شوید و بدوید. ابزارها و فنون اساسی مورد نیاز برای شروع ایجاد هنر دیجیتال را بلافاصله بیاموزید.


آموزش 4 راز برای طراحی در منظر مانند حرفه ای ها

4 Secrets to Drawing In Perspective Like the Pros

اگر شما هم مثل من هستید، حرفه طراحی خود را فقط با درک مبهم از نحوه عملکرد طراحی در پرسپکتیو شروع کرده اید. سپس، شما چندین سال بعد را سپری کردید. ..