Khalid Abess

دانشجوی پزشکی

سلام! اسم من خالد است. من در حال حاضر در الجزایر در رشته پزشکی تحصیل می کنم و جدا از علاقه و عشق عمیقم به رشته پزشکی، از زمان کودکی بهفناوری و کامپیوتر، برنامه نویسی مشغول بوده ام. سرگرمی مورد علاقه من بود که دیدن کد تبدیل به یک وب سایت، برنامه یا بازی زیبا همیشه مرا شگفت زده و سرگرم می کرد.


در حالی که دوستانم در حال گذراندن وقت در بیرون از خانه بودند و من بچه بودم. همیشه همراه با صفحه کلیدم در خانه می ماندم یا کد اشکال زدایی می کردم یا سعی می کردم طراحی آن عناصر را اصلاح کنم، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در روزگاری که ابزارهایی مانند وردپرس یا Canva برای آسان کردن زندگی خود نداشتیم، سخت بود. دیدن کارکرد کد پس از صرف یک روز کامل برای رفع اشکال و کار کردن روی آن بسیار سرگرم کننده بود، بهترین احساسی بود که تا کنون وجود داشت.


اما همانطور که ممکن است تعجب کنید که راه‌اندازی WordPress، Canva و سایر چارچوب‌های کد همه چیز را تغییر داد، اولین باری که آن ابزارها را دیدم بسیار متحیر شدم احساس کردم ی که باعث شدند در زمان بسیار کمتری کارهای بیشتری انجام دهم و به لطف آنها توانایی توسعه و طراحی برای سرگرمی در حالی که می‌توانستم اشتیاقم را دنبال کنم، امکان پذیر شد.






/p>

در طول این سال‌ها، سایت‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های متعددی را هم برای سرگرمی و هم به عنوان کسب‌وکار ایجاد کرده‌ام و اخیراً احساس می‌کردم دانشی که داشتم به هدر می‌رود. آن را به اشتراک نگذار که زمانی بود که Udemy را کشف کردم، دیدن همه آن افرادی که آتش و اشتیاق زیادی داشتند، به اشتراک گذاشتن آنچه که دوست دارند در یک مکان باعث حسادت من شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم که آنچه را که دوست دارم به امید آموزش دهم. که آنچه را که من آموزش می دهم دوست خواهید داشت، من همه چیز را برای شما ساده می کنم و به شما کمک می کنم زیبایی هر دو جهان را ببینید: طراحی برنامه نویسی

دوره های این مدرس:

آموزش دوره کارشناسی ارشد کامل Canva & Design Theory | 2023

The Complete Canva & Design Theory Master Course | 2023

در تئوری Canva & Design استاد شوید و از آنها برای پیشرفت در زمینه فعلی خود صرف نظر از آنچه که باشد استفاده کنید! طراحی و کانوا را تمرین کنید


آموزش Vyond the After Effects Killer | انیمیشن های زیبا بسازید

Vyond the After Effects Killer | Make Beautiful Animations

با استفاده از Vyond به راحتی انیمیشن های دو بعدی بسازید، چرا ماه ها وقت صرف یادگیری افکت های بعدی کنید؟ امروز انیمیشن های دو بعدی زیبا بسازید!