Rick Sekuloski

برنامه نویس و برنامه نویس وب

سلام، نام من ریک است! من به Udemy پیوستم زیرا می‌خواهم اشتیاق خود را برای آموزش جدیدترین و مدرن‌ترین تکنیک‌ها با دانش‌آموزانم به اشتراک بگذارم.

من یک توسعه‌دهنده و طراح وب هستم که همیشه سعی می‌کنم پروژه‌های زیبایی از آن بسازم. scratch، به این معنی که وقتی شروع به کار روی یک پروژه می کنم، بسیار دقیق هستم. من از همان روزهای ابتدایی تحصیل در دانشگاه مشغول ساخت وب سایت و اپلیکیشن بوده ام. من لیسانس فناوری اطلاعات را در مقدونیه به پایان رسانده ام و همچنین مدرک کارشناسی ارشد را در مطالعات فناوری اطلاعات در دانشگاه فدراسیون استرالیا به پایان رسانده ام.

بنابراین اشتیاق برای ایجاد وب سایت های خوب چیزی است که از زمانی که من در دانشگاه بودم شروع شد. همچنین امروز دانش آموزان را با انگلیسی آنها آماده می کنم. بنابراین می توانم با افتخار بگویم که به دانش آموزانی که می خواهند در آزمون های آیلتس، تافل، PTE و AEAS شرکت کنند، آموزش می دهم. این آزمون ها برای ثبت نام در مدارس/دانشگاه ها ضروری است. به من اعتماد کن می دانم رفتن به یک کشور خارجی و شروع تحصیل و زندگی در آنجا از صفر چقدر سخت است. من گواه واقعی این هستم که دانشجویان بین المللی در استرالیا می توانند پیشرفت کنند و موفق باشند.

از آنجایی که من عادت دارم کارهایی را که از ابتدا انجام می‌دهند، انجام دهم و می‌خواهم به دیگران کمک کنم، به همین دلیل است که Udemy را به عنوان پلتفرم خود انتخاب می‌کنم تا بتوانم با دانش‌آموزانم ارتباط برقرار کنم.

آنچه به شما دوستان، دانش آموزان و همکارانم ارائه خواهم کرد.


من به شما یاد خواهم داد که چگونه بسازید. پروژه های پیشرفته HTML و CSS من می دانم که شروع کردن چقدر سخت است.

اگر دانشجو هستید یا تحصیلات خود را تمام کرده اید به دنبال دریافت اولین پیشنهاد کاری خود هستید؟ بنابراین دوره من برای آن هدف خواهد بود. من می دانم که در حال حاضر یافتن شغل حتی برای افراد باتجربه IT سخت است. رقابت زیادی وجود دارد، بنابراین ما باید بهترین تلاش خود را به کار بگیریم.

چه باید یاد گرفت جاوا اسکریپت، آژاکس، JQuery و پیشرفته PHP PDO که در آن امنیت مهم است. کلید شماره یک؟


پس وقت خود را هدر ندهید در دوره من شرکت کنید و مهارت‌های جدیدی را بیاموزید که شما را به دوره بعدی می‌برد. مرحله. ای کاش دوره‌هایی مانند روشی که انجام می‌دهم داشتم، بنابراین زندگی‌ام اکنون بسیار آسان‌تر می‌شد.

بنابراین، اگر این را می‌خوانید، در موقعیت بسیار بسیار بهتری نسبت به زمانی هستید که من بودم. شروع به یادگیری مفاهیم جدید می کنم.

برای شما آرزوی بهترین ها را در زندگی دارم و امیدوارم به زودی شما را ببینم.

با احترام p>

ریک

دوره های این مدرس:

آموزش PHP، Laravel، CSS و Sass نهایی! PHP، Laravel و Sass را یاد بگیرید

Ultimate PHP, Laravel, CSS & Sass! Learn PHP, Laravel & Sass

آموزش PHP، Laravel، PDO، Security و ایجاد طرح‌بندی با استفاده از CSS GRID، Bootstrap، Flexbox، با جاوا اسکریپت و Ajax.