Muhammad Rehman

توسعه دهنده نرم افزار Full Stack، سریال کارآفرین | Dropout

من یک توسعه دهنده نرم افزار و بازی فول استک هستم که به عنوان یک سرگرمی، گرافیک های بصری و متحرک ایجاد می کنم، و یک کارآفرین متولد شده هستم. 12 سال پیش با کار بر روی محصولات خودم یک سفر کارآفرینی را آغاز کردم. برخی از محصولات صرفاً مبتنی بر نرم افزار بودند و تعدادی از آنها نیز شامل برنامه نویسی سخت افزاری بودند. چندین استارتاپ نیز شکست خورده که منجر به ورشکستگی کامل من شد. در سال 2017، یک استودیوی بازی به نام «استودیوی بازی‌سازی AR» راه‌اندازی کرد، اما زمانی که گوگل حساب کنسول ما را به دلیل یک اشتباه کوچک در زمانی که تازه شروع به رسیدن به رویاهایمان کرده بودیم، حساب کاربری کنسول ما را ممنوع کرد، این یک داستان شکست دیگر شد. زندگی گاهی سینوسی است، گاهی کاملاً قطعی است، گاهی کاملاً نامشخص است، هر اتفاقی که بیفتد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هرگز از دویدن دست نکشید، هرگز یادگیری را متوقف نکنید، و هرگز از یافتن راه‌های جدید برای شکار دست نکشید. نیازی نیست که مانند یک ابرخودروی سریع باشید که فقط برای جاده هواپیما طراحی شده است نه یک خودروی 4x4WD  که در جاده هواپیما به همان اندازه معمولی است که در جاده های ناهموار و صخره ای، پر از دست انداز و پرش خارج از جاده بود. منظورم این است که فرد باید آن مهارت‌های اضافی را توسعه دهد که به شما کمک کند زمانی که به طور غیرقابل پیش‌بینی در جایی گیر کرده‌اید. چیزی که من از تجربیات خودم در فراز و نشیب‌هایم یاد گرفته‌ام، توانایی یادگیری چیزهای جدید و مهارت‌های جدید به سرعت هرچه سریع‌تر است. این تنها راه خلاص شدن از شر مشکلاتی است که ناخواسته در آن گیر کرده‌اید.

در دوران کودکی‌ام، من فقط عاشق شنیدن داستان‌هایی از برادر کوچکترم بودم، سپس خیلی زود به طور خاص شروع به خواندن کردم. وقتی تازه در کلاس 3 بودم، داستان و کتاب به تنهایی. کتاب خواندن در نهایت قوی ترین عادت من شد و این تنها چیزی است که در غلبه بر همه مشکلاتم به من کمک زیادی کرد. من یاد گرفتم خیلی سریع و در کمترین زمان از یک رشته به رشته دیگر تغییر کنم. کتاب‌ها شما را از صفر می‌گیرند و قهرمان می‌کنند اگر بتوانید هفته‌ای یک کتاب را کامل کنید، منظورم این است که اگر بتوانید حداقل در یک ماه 4 کتاب در یک موضوع خاص بخوانید، در عرض چند ماه به چند کتاب خواهید رسید. سطح دیگری از مهارت‌ها و می‌تواند برای خلاص شدن از شر برخی نقاط پایانی مرده، کارهای دیگری را به موازات شروع کند.

پس این داستان کوچک و آموخته‌ها و تجربیات واقعی من بود که با شما دوستان به اشتراک گذاشته‌ام.


دوره های این مدرس:

آموزش پاورپوینت انیمیشن ENGINE Unleashed | 10 پروژه قاتل

PowerPoint Animation ENGINE Unleashed | 10 Killer Projects

یادگیری مایکروسافت پاورپوینت فراتر از طراحی ارائه، انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی فوق العاده پیشرفته با بیش از 10 پروژه برتر جهانی