Findminocom Online Programs

برای کشف شغل به منبع بروید.

Findmino با هدف افزایش آمادگی شغلی بزرگسالان جوان و حرفه‌ای میان حرفه‌ای است. برای بزرگسالان جوان، ما یک جایگزین یا به پشتیبانی فعلی در دبیرستان ها اضافه می کنیم که همیشه با دنیای کار و تحصیل در حال تغییر سازگار نیست. این توسط تیمی از مدیران آموزش بین المللی و منابع انسانی با تجربه در دانشگاه واشنگتن، نایک، اپل، آمازون و چندین شرکت اروپایی هدایت می شود.

Jeff Leinaweaver، Ph.D.، GPHR، آمریکایی، یک رهبر ارشد منابع انسانی و حرفه ای معتبر در زمینه پایداری با سابقه منحصر به فرد در کمک به برخی از سازمان های برتر برای رسیدگی به استعدادیابی چالش برانگیز، برنامه ریزی نیروی کار، و توسعه رهبری است. و نیازهای پایداری/ESG. او در دانشگاه واشنگتن کار می کند و در مورد پایداری و مدیریت بین فرهنگی می نویسد، و چندین کتاب و نشریه در مورد داستان سرایی نوشته یا به آن کمک کرده است.

Rogier Rijnja، هلندی، پیشینه گسترده ای در نقش های اجرایی منابع انسانی دارد. شرکت های چند ملیتی آمریکایی و اروپایی. (اپل، نایک، آمازون، رکیت، سارا لی، دانون، نومیکو). روژیر دانشکده حقوق را گذراند. او یک مربی اجرایی و کارآفرین است. و او یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد Bennink است، یک موسسه خیریه که از پروژه های جهانی در مراقبت های بهداشتی، حیات وحش، کودکان و هنر حمایت می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش یک ذهنیت رشد را توسعه دهید و عقب ماندگی ها را به یادگیری تبدیل کنید

Develop A Growth Mindset & Turn Setbacks Into Learnings

ایجاد چالش‌ها برای افراد خوب