Denise Carite and Neka Hamilton

ترانه سراها، خواننده ها

دنیس کاریته و نکا همیلتون ترانه‌سراها و خواننده‌های حرفه‌ای هستند که صدای قدرتمند خود را به حرفه‌ای قدرتمند تبدیل کرده‌اند. از سال 2008، این دو خواننده به طور جمعی و جداگانه با هنرمندان اصلی ضبط مانند Coldplay، Usher، Anita Baker، Demi Lovato، و Jessie J تور برگزار کرده اند. آنها همچنین به عنوان خواننده در American Idol و The Voice و در فیلم هایی مانند Encanto، The Lion کار کرده اند. کینگ و جردن پیل ما هستند. دنیس و نکا که اکنون آماده‌اند تا بهترین ترفندها و تکنیک‌های خوانندگی خود را به اشتراک بگذارند، عمیقاً وارد اجرا و دنبال کردن حرفه موسیقی می‌شوند.

با نکا در و دنیز در وب سایت او ارتباط برقرار کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش قفل خواننده داخلی خود را باز کنید: صدا و محدوده آواز خود را کاوش کنید

Unlock Your Inner Vocalist: Explore Your Voice and Vocal Range

"برای تعریف محدوده آوازی خود و باز کردن توانایی های جدید آواز خواندن، با این کلاس هماهنگ شوید. به عنوان ترانه سراها و خواننده های حرفه ای، دنیس کاریته و نکا همیلتو. .."


آموزش آواز خواندن با سبک: ورزش کنید و صدای خود را تقویت کنید

Singing with Style: Exercise and Enhance Your Voice

"یک خواننده یک ورزشکار است. کشف کنید که چگونه صدای خود را آموزش دهید. دنیس کاریته و نکا همیلتون به عنوان ترانه‌سراها و خواننده‌های حرفه‌ای به قدرت خود تبدیل شده‌اند. .."


آموزش صدای آواز خود را توسعه دهید: قدرت آواز خود را بیابید و تقویت کنید

Develop Your Singing Voice: Find and Foster Your Vocal Power

«چه آماده باشید که زیر دوش پلاتینیوم شوید یا در نمودارهای بیلبورد، وقت آن است که صدای آواز خود را به خوبی تنظیم کنید. به عنوان ترانه سرای حرفه ای و آواز. .."


آموزش آواز خواندن مانند یک حرفه ای: صدای خود را از سرگرمی به حرفه ای ببرید

Singing Like a Pro: Take Your Voice from Pastime to Professional

"به دنبال ارتقای اشتیاق خود برای آواز خواندن از سرگرمی به حرفه هستید؟ کشف کنید که چگونه حرفه خوانندگی و آکوردهای آوازی خود را به ارتفاعات جدیدی برسانید. همانطور که ص. .."


آموزش دلت را بخوان: صدای خود را در ژانرهای موسیقی کاوش کن

Sing Your Heart Out: Explore Your Voice Across Musical Genres

«با داشتن طیف گسترده‌ای از ژانرها و سبک‌های موسیقی، برای مقابله با هر چالش موسیقی آماده خواهید بود. به عنوان ترانه سرا و خواننده حرفه ای، دنیس کاری. .."