Talissa (TM) Mehringer

چند رسانه ای + هنرمند خیابانی

سلام!

نام من تالیسا با نام مستعار TM است، و من یک هنرمند چند رسانه ای + خیابانی آلمانی/مکزیکی هستم که عمدتاً در ایالات متحده بزرگ شدم و در سنین پایین با هنرهای محلی رنگارنگ و ترسناک مکزیک و تاریک و اغلب سورئال بزرگ شدم. افسانه های آلمان شیفتگی من را برای زیبایی های عجیب و غریب برانگیخت.

کار من از میل به زندگی بخشیدن به رویاها و تجربیات فیلتر شده از طریق ناخودآگاه سرچشمه می گیرد - برای ایجاد شخصیت ها و محیط هایی که نشان دهنده حالت یا احساسی ملموس + آشنا، اغلب سورئال، گاهی مالیخولیایی یا عجیب نوستالژیک است. . از زمانی که یادم می‌آید کار هنری می‌کردم. کارهای من از نقاشی های دیواری و نقاشی با اسپری، تصویرسازی + چاپ چاپ گرفته تا عکس و ویدیو را شامل می شود.

وقتی در سال 2012 به برلین نقل مکان کردم، رنگ پاشی را یاد گرفتم، زمانی که بسیاری از ساختمان های متروکه هنوز بخشی از چشم انداز شهر بودند. من مشتاق خلق روایات غوطه‌وری هستم که در آن یک ساختمان روح پر جنب و جوش جدیدی به خود می‌گیرد - زمانی که دیوارهای در حال پوسیدگی با انفجارهای جسورانه رنگ و شخصیت‌های شیطانی جان می‌گیرند، که منجر به افسانه‌های شهری معاصر جدید می‌شود.

من بسیار هیجان‌زده هستم که برخی از مهارت‌هایی را که در این راه آموخته‌ام با شما به اشتراک بگذارم!

برای اطلاع از نسخه های دوره جدید و موجودات SHENANIGAN برای من ثبت نام کنید!

می‌توانید در مغازه من یک کالای شیرین و شیرین برای خود بگیرید! تی شرت، چاپ و کتاب از جمله کتاب رنگ آمیزی "موجودات خزنده" من :D!

از اینکه کار من را خواندید و بررسی کردید متشکرم! من مشتاقانه منتظر دیدار شما در یکی از کلاس هایم هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه اسپری کردن چشم ها: نکات + ترفندهایی برای نقاشی چشم های هنر خیابانی و شخصیت های گرافیتی

How to Spray Paint Eyes: Tips + Tricks for Painting Street Art and Graffiti Character Eyes

"می خواهید یاد بگیرید که چگونه برای شخصیت های هنری خیابانی و گرافیتی خود رنگ چشم ها را اسپری کنید؟ اگر پاسخ "بله" داده اید، پس به جای درستی آمده اید :)! از طریق شما. .."