Mark Samples

نویسنده، موسیقیدان، موسیقی شناس

سلام، من مارک هستم. من یک نویسنده، یک موسیقیدان و یک موسیقی شناس حرفه ای هستم.

بسیاری از خلاقان -نویسندگان، نوازندگان، فیلمسازان، هنرمندان- در تلاش هستند تا به طور مداوم از جریان خلاقیت خود بهره ببرند. من دوره‌هایی ایجاد می‌کنم که به آنها کمک می‌کند تا وضوح داشته باشند و برنامه‌ریزی کنند، تا بتوانند انرژی‌های خلاق خود را احضار کرده و از آن استفاده کنند.

من در مأموریتی هستم که به هنرمندان (نویسندگان، موسیقی‌دانان، فیلمسازان، تصویرگران، طراحان گرافیک) کمک کنم تا به اصول و فرآیندهای خلاقانه آزمایش‌شده در زمان دسترسی پیدا کنند تا به آنها کمک کنم تا به طور مداوم هنری عالی بسازند. من این کار را از طریق تدریس در اینجا در Skillshare، از طریق تدریس در دانشگاه ایالات متحده و در وب سایتم در

انجام می دهم.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر پیشنهادی دارید که می‌خواهید برای دوره‌های آینده ببینید، فقط یک خط به من بدهید!

ماموریت من

بیشتر خلاقان در روشی که به خلق هنر خود می پردازند، اشتباه می کنند. رویکردهای تکه تکه‌ای که در طول سال‌ها به کار گرفته شده‌اند منجر به خروجی و کیفیت متناقض می‌شود.

اما بسیاری از بزرگ‌ترین موانع تولید نوشته، موسیقی یا فیلم‌هایی که رویای آنها را دارید توسط کسانی که قبل از شما آمده‌اند حل شده‌اند. مشکل دسترسی است. اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید که مربی یا استادی داشته باشید که بتوانید زیر نظر آن کار کنید، این درس ها و رویکردها را آموخته اید. اگر آن مربی را نداشتید، به تنهایی می‌توانستید آن را بفهمید.

در دوره‌های آموزشی و نویسندگی‌ام، بهترین شیوه‌های نویسندگان، موسیقی‌دانان، فیلم‌سازان و هنرمندان دیگر را کشف می‌کنم و آن‌ها را در قالبی منسجم و عملی در دسترس همه قرار می‌دهم، زیرا هر هنرمندی سزاوار دسترسی به ابزارهایی است که باید به طور مداوم بسازد. هنر عالی.

دوره های این مدرس:

آموزش جریان خلاق بر اساس برنامه: چگونه یک روال کار عمیق خلاقانه بسازیم

Creative Flow on Schedule: How to Build a Creative Deep Work Routine

لازم نیست بهره‌وری خلاقانه تصادفی و خسته‌کننده باشد. با طراحی یک روال کار عمیق خلاقانه، خروجی خلاقانه خود را افزایش دهید. این که آیا شما می خواهید به w. .."


آموزش معرفی ConvertKit: مخاطبان خود را از طریق یک لیست ایمیل بسازید

Intro to ConvertKit: Build Your Audience through an Email List

"مخاطبان و تجارت خلاق خود را از طریق ایمیل مارکتینگ رشد دهید. ConvertKit یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی است که با در نظر گرفتن سازندگان ساخته شده است: نوازندگان. .."


آموزش ساختن ویدیو، اما در واقع سرگرم کننده است: ویدیوهای زیبا در Tella ایجاد کنید

MAKING VIDEOS, but It's Actually Fun: Create Beautiful Videos in Tella

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."