Clare Reid

کپی رایتر ارشد

به این گوشه از SkillShare خوش آمدید. من اینجا هستم زیرا من نویسندگان زیادی را راهنمایی می کنم و همه آنها ارزش زیادی در رویکرد من پیدا کرده اند. این فقط در دنیای کپی نیست، درس‌ها به نوشتن خلاق، انتشار، توسعه خلاق و استراتژی برند گسترش می‌یابد.

این مدارک است:

من یک کپی‌رایتر و نویسنده برجسته هستم، و وقتم را به ساختن روایت‌هایی اختصاص می‌دهم که با خوانندگان ارتباط برقرار می‌کند و به برندها و افراد صدایی می‌دهد. با سابقه شغلی در تبلیغات و روابط عمومی، سخنان من همیشه بر یک چشم انداز استراتژیک متمرکز است - ارزشی که در این صنعت به خوبی عمل می کند.

من علاوه بر نوشتن برای برندها، کارگاه‌های ارتباطی در هنر نوشتن مؤثر نیز برگزار می‌کنم. من کارشناسی ارشد زبان انگلیسی در نویسندگی خلاق فراملی از دانشگاه استکهلم دارم و اخیراً در فهرست طولانی گلچین ماهی و جایزه صفحات اول قرار گرفته ام. با دو عنوان انتشارات و مجموعه ای از خطوط فرعی سرمقاله، فعالیت های خلاقانه من بر کاوش مشترکات این شرایط انسانی متمرکز است.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن برای خواننده شما

Writing for your reader

"نوشتن برای خواننده شما خوب نویسندگان، ما در حال بالا رفتن هستیم. این دوره برای داستان نویسان برند (معروف به کپی رایترها، نویسندگان لانگ فرم، نویسندگان سئو، UX...) طراحی شده است.


آموزش کپی را با هدف و شخصیت بنویسید (به لطف یک خلاصه)

Write copy with purpose and personality (thanks to a brief)

"این یکی برای داستان سرایان برند طراحی شده است. مطمئناً، ممکن است خود را یک کپی رایتر، نویسنده سرمقاله، نویسنده لانگ فرم یا دیجیتال، SEO، UX، CX، یا نویسنده BX بنامید. . . ."