Al Case

هنرمند و تصویرگر

سلام دوستان! نام من Al یا lilstarnerd آنلاین است و من یک هنرمند ساکن فلوریدا هستم. من حدود پنج سال است که هنر را با تمرکز زیاد روی پرتره انجام می دهم. عشق من به پرتره از زمانی که خیلی جوان بودم شروع شد و برای پدرم ژست می گرفتم تا من را در دفترچه طراحی خود بکشد. این اشتیاق با درس های هنر پرورش می یافت، جایی که من پرتره پس از پرتره می کشیدم. من همیشه به سمت پرتره کشیده شده ام - من عاشق دیدن منحصر به فرد بودن و زیبایی در هر چهره هستم. و این با هنر من ثابت می شود - من عاشق بازی با رنگ، تأکید بر ویژگی ها و اضافه کردن عناصر سرگرم کننده به پرتره هایم هستم.

★ ★★

هدف من این است که عشق و هیجانم برای هنر را از طریق کلاس های Skillshare به شما منتقل کنم. یادگیری هنر تماماً در مورد شهود است - و من اینجا هستم تا شهود هنرمند را پرورش دهم و راهنمایی کنم! من فکر می کنم مهم است که مهارت هایی را آموزش دهیم که به شما امکان می دهد به عنوان یک هنرمند به تمرین و رشد ادامه دهید. و از همه مهمتر، هنر سرگرم کردن است. رویکرد من به تدریس همه چیز در مورد پذیرش اشتیاق و هیجان شما و لذت بردن از روند هنری است!

★★★

من نمی توانم صبر کنم تا با هم کمی هنری بسازیم!
| اینستاگرام | | تویتر

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی چهره ها: رویکردی بیانگر به تصویرسازی پرتره

Drawing Faces: An Expressive Approach to Portrait Illustration

"پرتره یکی از جذاب ترین اشکال هنر است و به یک دلیل خوب: مغز ما برای جست و جو و ارتباط با چهره انسان طراحی شده است. در این کلاس، شما..."