Theodore Lowry

سلام، من تئودور لوری هستم. من به دانش آموزان کمک می کنم از نوشتن، آثار هنری، صدا و موسیقی برای بیان داستان های خود استفاده کنند. من فکر می‌کنم که هر چه ممکن است به ما گفته شود، همه ما موجوداتی شگفت‌انگیز و خلاق هستیم و زمان آن فرا رسیده است که با آن سرگرم شویم. من با The School for Sacred Storytelling، David Farland، The School of Mythhopoetics، Tom Hirons و دیگران درس خوانده ام. من در جزیره گابریولا، در سواحل شمال غربی جزیره لاک پشت زندگی می کنم و به عنوان یک داستان نویس و هنرمند چند رسانه ای فعالیت می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن خلاق: ترکیب ایده های داستان

Creative Writing: Combining Story Ideas

"به ترکیب ایده ها خوش آمدید: کارگاه نویسندگی خلاق! این کلاس هم برای نویسندگان جدید و هم برای داستان نویسان دیگری طراحی شده است که به دنبال طرح ایده های داستانی هستند. . .."


آموزش 6 شکل داستان: رازهای ساده برای داستان سرایی قدرتمند

6 Story Shapes: Simple Secrets for Powerful Storytelling

"یک نمودار خوب صفحات و صفحات متن را منتقل می کند. بیایید از آن قدرت برای برنامه ریزی داستان سرایی خود استفاده کنیم. این چیزهای قدرتمندی است و می تواند به انواع داستان سرایی کمک کند."


آموزش شکل های داستان قسمت دوم: ساختار طرح های پیچیده

Story Shapes Part II: Structuring Intricate Plots

"کجا طراحی و ساختار داستان می توانند با هم برقصند؟ دوست من، شما به میدان رقص آمده اید که در آن کلمات و تصاویر حرکات داغی را به اشتراک می گذارند. من تئودور لوری هستم - یک مرد ...."