Misici

آهنگساز و تهیه کننده موسیقی

من اردن هستم، میشیچی هم میرم. من یک تهیه کننده آهنگساز از استرالیا هستم و در دانشگاه نیوانگلند موسیقی خوانده ام.

من پروژه‌ها را به صورت مستقل برای انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، و فیلم امتیاز می‌دهم. من همچنین آهنگ‌های لوفی (که برای پخش‌کننده‌های توییچ مناسب هستند) و موسیقی برای یوگا/مدیتیشن تولید می‌کنم.

وقتی در ماشینم با بهترین دوستم در نوجوانی موسیقی متن فیلم Doctor Who را دنبال می‌کردم، عاشق تولید موسیقی شدم. از آن زمان من در یافتن و ایجاد لایت موتیف عالی وسواس داشتم.

بنابراین به من بپیوندید تا ما انواع موسیقی را ایجاد کنیم که همه ژانرها را در بر می گیرد و برای همه اشکال رسانه قابل استفاده است. اگر شما هم مثل من عاشق آهنگسازی هستید، به من بپیوندید تا با هم موسیقی باورنکردنی بسازیم.

دوره های این مدرس:

آموزش شروع به تولید موسیقی

Getting Started Producing Music

"آیا شما کسی هستید که به‌تازگی سفر خود را به‌عنوان تهیه‌کننده موسیقی آغاز کرده‌اید؟ شاید این همیشه یک رویا بوده است و اکنون زمان آن رسیده است که در نهایت آماده باشید تا آن را بسازید.


آموزش آهنگسازی برای فیلم دوم (سطح مبتدی)

Composing Music for Film II (Beginner Level)

«آیا فیلمی دارید که نیاز به گلزنی داشته باشد؟ شروع کار با موسیقی فیلم می تواند وحشتناک باشد، اما لازم نیست که اینطور باشد! در این کلاس، ما قصد داریم a را بشکنیم. .."


آموزش آهنگسازی Moody Stock Music برای YouTube

Composing Moody Stock Music for YouTube

"موسیقی استوک تجارت "نان و کره" برای بسیاری از تولیدکنندگان است، زیرا ساخت آن ساده و فرمولی است، دائماً مورد تقاضا است و می تواند درآمد ثابتی داشته باشد.


آموزش تولید EDM با TikTok، AI، و نمونه های موسیقی

Producing EDM with TikTok, AI, & Music Samples

"یک مطالعه اخیر که توسط گزارش تجاری IMS انجام شد به این نتیجه رسید که EDM (موسیقی رقص الکترونیک) یکی از سه ژانر برتر موسیقی است که بیشترین شنیده را در این زمینه دارد.


آموزش ساخت موسیقی با هوش مصنوعی Generative

Composing Music with Generative AI

"برای کسانی که کنجکاوی نسبت به آینده موسیقی دارند، بالاخره آهنگسازی با هوش مصنوعی مولد از راه رسید. اگر شما هم مثل من پاپ مصنوعی تماشا می‌کردید..."


آموزش استفاده از نسخه 3 سونو برای ساخت موسیقی با هوش مصنوعی

Using Suno Version 3 to Compose AI Music

طولی نکشید، نسل هوش مصنوعی یک جهش بزرگ دیگر به جلو برداشته است زیرا هوش مصنوعی Suno نسخه آلفا ابزار نسل AI "نسخه 3" خود را منتشر کرد.


آموزش ضبط و تولید یک پادکست خاطره انگیز

Recording & Producing a Memorable Podcast

"بیا پادکست بسازیم! آیا تصمیم گرفته اید که بالاخره زمان آن فرا رسیده است که پادکست خود را ضبط و تولید کنید؟ شاید شما با حرفه ای قرارداد بسته اید. .."


آموزش ساخت موسیقی تریلر حماسی

Composing Epic Trailer Music

"امروز ما در حال پخش مجدد تریلر یک فیلم مستقل واقعاً هیجان انگیز به نام "Punch" با استفاده از اصول اساسی موسیقی تریلر حماسی هستیم. برای اطمینان از. .."


آموزش آهنگسازی فیلم ترسناک

Composing a Scary Film Score

"آیا از پرداختن به موسیقی ترسناک می‌ترسی؟ دیگر نترس، زیرا کلاس امروزی به ژانر گریزان موسیقی فیلم می‌پردازد که هدفش غافلگیر کردن و ناراحت کردن من است..."