Snehal Wagh

ویرایشگر فیلم

نام من Snehal Wagh است، من یک طراح گرافیک Motion Editor هستم که در پایتخت هند، دهلی زندگی می کنم! من از کودکی عاشق نقشه ها بودم، بنابراین شروع کردم به ترکیب مهارت و اشتیاق خود برای ایجاد انیمیشن نقشه.

من برای بسیاری از برندها در هند کار آزاد دارم (مشتریان من عبارتند از Wrangler، Tata Motors، Maharashtra Tourism Mala's) و شرکت Iz Johnny Harris Bright Trip. به تنهایی بیش از 200 هزار بازدید در YouTube نظرات گرم مخاطبان دریافت کرد.

هدف من این است که آموخته هایم را آزمایش کنم و به اشتراک بگذارم تا ساختن فیلم های زیبا، جذاب و سینمایی را برای شما آسان کنم.

از اینکه خواندید متشکرم و شما را در کلاس می بینم!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد یک انیمیشن نقشه سینمایی با Google Earth Studio و Adobe After Effects

How to Create a Cinematic Map Animation with Google Earth Studio & Adobe After Effects

"اگر مایلید با ایجاد انیمیشن‌های جذاب نقشه، به مستندها یا ولوگ‌های خود عمق بیشتری بدهید، این کلاس برای شما مناسب است! این یک کلاس جامع است.


آموزش از تخیل تا انیمیشن: یک نقشه فانتزی در Adobe After Effects ایجاد کنید

From Imagination to Animation: Create a Fantasy Map In Adobe After Effects

"در این کلاس، من شما را به سفری دعوت می کنم که در آن خلاقیت و عشق شما به نقشه ها در هم تنیده شده اند. با من در این کلاس همراه باشید تا ow خود را بسازید و متحرک کنید. .."


آموزش تسلط در ویرایش ویدئو: بهره وری خود را در Adobe Premiere Pro افزایش دهید

Video Editing Mastery: Boost Your Productivity in Adobe Premiere Pro

«آیا از اینکه ساعت‌های بی‌پایانی را صرف نرم‌افزار ویرایش ویدیوتان می‌کنید، خسته شده‌اید و در تلاش برای کامل کردن ویدیوهایتان هستید؟ اجازه بدهید رازی را با شما در میان بگذارم. بعد از تیز کردن من. .."