Maren Odenthal

طراح لباس بافتنی و مدرس عکاسی

سلام، من مارن هستم!

من برای بافندگان شهری که به دنبال سبک نوآورانه و مینیمالیستی هستند، الگوهای بافتنی راحتی ایجاد می کنم و به سازندگان مدرن آموزش می دهم.

به‌عنوان یک مدیر ارشد هنری سابق، تجربه‌های برند را برای بازیکنان جهانی مانند آدیداس، کادیلاک و فولکس واگن توسعه دادم. من آن کار روزانه را در طول همه گیری همه گیر رها کردم تا زندگی خانوادگی خود را سالم نگه دارم و به دنبال اشتیاقم به بافتنی باشم. محور من در کارآفرینی طراحی لباس بافتنی چیزهای زیادی در مورد راه اندازی یک کسب و کار به من آموخت.

در حین تبدیل شدن به بخشی از دنیای صنایع دستی آنلاین، متوجه شدم که بسیاری از سازندگان (و همچنین همکارانم) با عکاسی، اجرای طراحی گرافیکی و به طور کلی برندسازی خود دست و پنجه نرم می‌کنند - همه چیزهایی که من ترجیح می‌دهم از آن لذت ببرم و از نظر تحصیلات حرفه‌ای هستم.

با کلاس‌هایم در اینجا در Skillshare، می‌خواهم به کسانی کمک کنم که می‌خواهند دست سازهای خود را آنلاین به اشتراک بگذارند و یک برند سازنده شخصی بسازند.

در مورد برند خودم کنجکاو هستید؟
من طرح های خود را تحت نام تجاری خود منتشر می کنم و از همکاری لذت می برم، به عنوان مثال. بخشی از سری Almanac از شرکت فیبر است. امسال، خلاقیت های من را در مجلات بافتنی مانند PomPom (شماره 44) و ساختن داستان (شماره 10) نیز خواهید یافت.

من در YouTube فعال هستم و به آرامی حضورم را افزایش می دهم. با این حال، بهترین راه برای اطلاع از کارم و لذت بردن از جامعه نزدیکم، ثبت نام در سایت من است. من مشتاقانه منتظرم که به زودی با شما چت کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی با گوشی هوشمند برای سازندگان مدرن: اصول اولیه را بیاموزید

Smartphone Photography for Modern Makers: Learn the Basics

"با تمام سازندگان مدرن تماس می گیریم که می خواهند از اقلام دست ساز خود عکس های عالی بگیرند! اصول عکاسی را بیاموزید و شروع به ثبت برندهای خود کنید..."


آموزش عکاسی با آیفون – از مدل های خود یک تخته فانتزی بگیرید

iPhone Photography – Take a Fancy Flatlay of your Makes

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."