Andrew Mallett

اندرو در سراسر لینوکس با دانش عمیق سیستم عامل است و این با برنامه نویسی در bash ، perl ، python و ruby و توسعه برنامه ها در C ، C ++ و Java پشتیبانی می شود. اندرو که سالها در آموزش کار کرده است ، پس از اتلاف وقت بی پایان در شب های جمعه ، سیستم های ساخت دوره های خودکار را ایجاد کرده است. اولین سیستم ساختی که وی ساخت به درستی "شب های جمعه" نامگذاری شد. این امر علاقه وی را به همه موارد مرتبط با استقرار القا کرده است. او نویسنده دوره های آموزشی در زمینه Microsoft Deployment Toolkit و همچنین بی شمار راه حل های اختصاصی PXE برای سازمان های آموزشی بوده است. تعهد او نسبت به جامعه میزان محتوایی را که از زمان تاسیس theurbanpenguin در سال 2009 در کانال YouTube خود بارگذاری کرده است نشان می دهد و همچنین اخیراً کمک به پروژه Google/Raspberry Pi CoderDojo. وی همچنین در مدارس به آموزش لینوکس می پردازد. در طول سال ها اندرو به نوول ، مایکروسافت ، یادداشت های لوتوس ، سیتریکس ، سولاریس و همچنین لینوکس آموزش داده است. اگرچه عشق او لینوکس است. اندرو می تواند به شما کمک کند تا درک کنید محصول چگونه در سازمان شما جای می گیرد و از محیط ناهمگنی که همه ما در آن کار می کنیم ، مطلع شود.
دوره های این مدرس:

آموزش CentOS Enterprise Linux 7 مدیریت شبکه

CentOS Enterprise Linux 7 Network Management

مدیریت لینوکس از شما می خواهد چندین سیستم را همزمان مدیریت کنید - کار ساده ای نیست. در این دوره ، شما از شبکه با CentOS 7 Linux ، از پیکربندی آدرس های IP گرفته تا پیاده سازی شبکه های خصوصی مجازی ، همه چیز را یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت سیاست های SELinux در Linux Enterprise

Managing SELinux Policies in Enterprise Linux

شما می خواهید با SELinux سیستم خود را ایمن نگه دارید اما همه چیز کار نمی کند! اگر این شما هستید ، این دوره به یافتن راه حل شما کمک می کند. با راهنمایی در مورد چگونگی و چگونگی عملکرد SELinux می آموزید که چگونه این دارایی امنیتی با ارزش را رام کنید.


آموزش شروع کار با Podman

Getting Started with Podman

امکان استفاده سریع و قوی از خدمات برای هر تیم DevOps یک الزام است. آخرین سیستم مدیریت کانتینر Podman است. در این دوره ، مهارت های لازم برای مدیریت چرخه عمر کانتینر را خواهید آموخت.


آموزش OpenStack: Nova و Neutron

OpenStack: Nova and Neutron

نیاز روزافزونی به مدیران OpenStack و استقرار مداوم OpenStack وجود دارد. شما می توانید در موقعیت مناسبی قرار بگیرید تا آن نیاز را برآورده کنید. اجزای اصلی OpenStack در این دوره پوشش داده شده است که به شما شروع لازم را می دهد.


آموزش RHEL 8: سیستم‌های در حال اجرا

RHEL 8: Operating Running Systems

با داشتن تجربه ای در خط فرمان در RHEL 8، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه سیستم را اکنون خاموش کنید. این دوره به شما نحوه مدیریت خدمات در RHEL 8 و سیستم کامل را آموزش می دهد.


آموزش موضوعات دستورات ضروری اضافی LFCS

LFCS Additional Essential Commands Topics

لینوکس در همه جا وجود دارد و در قلب محاسبات ابری قرار دارد و اجتناب از آن را سخت می کند. این دوره به شما مهارت های لازم برای پیمایش موثر و استفاده از دستورات ضروری لینوکس از خط فرمان را آموزش می دهد.


آموزش موضوعات اضافی مدیریت کاربر و گروه LFCS

LFCS Additional User and Group Management Topics

لینوکس در همه جا وجود دارد و در قلب محاسبات ابری قرار دارد و اجتناب از آن را سخت می کند. این دوره به شما مهارت های لازم برای مدیریت موثر حساب های کاربری متمرکز و سیستم های لینوکس را همراه با ACL های POSIX می آموزد.


آموزش Puppet 4: Server and Puppet Enterprise

Puppet 4: Server and Puppet Enterprise

کار با Puppet Agent در حالت مستقل برای یادگیری Puppet عالی است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه سرور عروسکی یک گره پیکربندی متمرکز را تضمین می کند.


آموزش RHEL 8: مدیریت کاربران و گروه ها

RHEL 8: Managing Users and Groups

ایجاد و مدیریت اکانت های محلی یک مهارت لازم برای هر مدیر لینوکس است. این دوره تمام آنچه را که باید در مورد مدیریت کاربران، گروه ها و پسوردها در لینوکس بدانید را به شما آموزش می دهد.


آموزش گسترش نمک با پلاگین ها

Extending Salt Open with Plugins

این دوره به شما یاد می دهد که ماژول های سفارشی پایتون را به عنوان پلاگین های نمک بنویسید و به کار گیرید.


آموزش موضوعات مدیریت ذخیره سازی اضافی LFCS

LFCS Additional Storage Management Topics

توانایی دستکاری و به اشتراک گذاری فضای ذخیره سازی در لینوکس یک دارایی ارزشمند است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک شبکه ذخیره سازی iSCSI مبتنی بر لینوکس ایجاد کنید و همچنین سیستم فایل مجازی لینوکس را درک و مدیریت کنید.


آموزش لینوکس مدیریت سرورهای DNS (LPIC-2)

Linux Managing DNS Servers (LPIC-2)

با آماده شدن برای امتحان LPIC-2 202 ، ما به طور مفصل بر هدف 207 تمرکز می کنیم. با اطمینان از دانستن همه چیزهایی که در مورد DNS می دانید ، ما یک BIND Master از اوبونتو و Slave را در CentOS پیکربندی می کنیم و همچنین PowerDNS و DNSMasq را پیکربندی می کنیم. نه ...


آموزش CentOS Enterprise Linux 7 مدیریت مجازی سازی

CentOS Enterprise Linux 7 Virtualization Management

این آخرین دوره 7 است که به شما کمک می کند تا شما را برای آزمون Linux Linux Certified Administrator امتحان کنید. همانطور که از نامش پیداست ، ما در دنیای مجازی سازی فرو می رویم.


آموزش OpenStack: آشنایی با OpenStack و COA

OpenStack: Getting to Know OpenStack and the COA

OpenStack یکی از پرکاربردترین محیط‌هایی است که در ابرهای عمومی/خصوصی استفاده می‌شود. پس از ساخت ابر، اکنون باید با مدیریت آن آشنا شوید.


آموزش موضوعات شبکه اضافی LFCS

LFCS Additional Networking Topics

ایمن سازی سرور لینوکس خود در شبکه و درک مسیریابی شبکه یک مهارت عالی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه سیستم خود را با فایروال ایمن کنید و شبکه و ترجمه آدرس شبکه (NAT) را پیکربندی کنید.


آموزش عروسک 4: کار با فایل ها و قالب ها

Puppet 4: Working with Files and Templates

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه کد Puppet خود را برای استفاده از قالب ها تغییر دهید، فایل های مورد نیاز یک ماژول را کاهش دهید و همچنین چگونه می توانید بخش هایی از فایل ها، فایل ها یا زیر شاخه های کامل را با Puppet تحویل دهید.


آموزش لینوکس: خدمات ایمیل (LPIC-2)

Linux: Email Services (LPIC-2)

Postfix یک سرور SMTP رایج در لینوکس است که Dovecot دسترسی به مشتری POP3 و IMAP را ارائه می دهد. این دوره آموزشی نحوه نصب و مدیریت سرویس های ایمیل در لینوکس Ubuntu 16.04 را به شما آموزش می دهد.


آموزش ایجاد اسکریپت های Shell در Linux Enterprise

Creating Shell Scripts in Enterprise Linux

توانایی ایجاد اسکریپت های پوسته برای مدیران لینوکس طلای خالص است. این دوره به شما می آموزد که کار خسته کننده و طاقت فرسا را اتوماتیک کنید تا بتوانید روی آنچه مهم است تمرکز کنید.


آموزش استفاده از نمک باز برای اجرای از راه دور

Using Salt Open for Remote Execution

این دوره به شما پیکربندی سیستمهای لینوکس را با استفاده از دستورات اجرای از راه دور از CLI و Web API می آموزد.


آموزش موارد ضروری CentOS Enterprise Linux 7 Administration

Learning the Essentials of CentOS Enterprise Linux 7 Administration

با آماده شدن برای آزمون عملی بر اساس LFCS و RHCSA ، Red Hat 7 را یاد خواهید گرفت.


آموزش Linux: مدیریت پرونده خدمات (LPIC-2)

Linux: Managing File Services (LPIC-2)

بسیاری از صنایع از سرویس گیرنده ویندوز استفاده می کنند ، اما نیازی به پرداخت هزینه مجوزهای سیستم عامل ویندوز سرور نیستند. در این دوره ، شما SAMBA را کشف خواهید کرد و نحوه تهیه سهام و Active Directory در Linux را یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت لینوکس اوبونتو: شبکه

Ubuntu Linux Administration: Networking

اتصال بین لینوکس و سایر سیستم ها در اکثر محیط ها یک پیش نیاز است. این دوره به شما پیکربندی و استفاده از ابزارهای شبکه در اوبونتو 20.04 را آموزش می دهد.


آموزش RHEL 8: ایجاد اسکریپت های پوسته

RHEL 8: Creating Shell Scripts

این دوره به شما نحوه ایجاد و اجرای اسکریپت های پوسته bash از اصول اولیه تا پیچیده تر را آموزش می دهد. پروژه دوره ای که ایجاد خواهید کرد به شما امکان می دهد تا از ایجاد حساب های کاربری استفاده کنید.


آموزش مکانیسم های کنترل دسترسی در لینوکس

Access Control Mechanisms in Linux

با گذراندن این دوره، روش‌های مورد استفاده در لینوکس را برای کنترل دسترسی به منابع، از حالت‌های فایل ساده تا AppArmor، با ACLS مبتنی بر سیستم فایل و ACLS مبتنی بر سرور شبکه، به طور کامل یاد خواهید گرفت.


آموزش CentOS Enterprise Linux 7 مدیریت خدمات

CentOS Enterprise Linux 7 Service Management

خود را در مدیریت خدمات خط فرمان Linux ، از جمله نصب و ساخت برنامه ها غرق کنید. این ششمین دوره از هفت دوره است که شما را برای امتحان مدیر سیستم مجوز بنیاد Linux آماده می کند.


آموزش بررسی امتحان CompTIA Linux+ (LX0-103) و LPI LPIC-1 (101-400)

Exam Review for CompTIA Linux+ (LX0-103) and LPI LPIC-1 (101-400)

اگر برای امتحان CompTIA Linux+ یا LPI LPIC-1 قسمت اول آماده می شوید، این دوره شما را با تمام اهداف فعلی تحت پوشش آماده می کند.


آموزش CompTIA Linux+: امنیت

CompTIA Linux+: Security

مهارت های امنیت و امنیت سایبری بیشتر و بیشتر مرتب می شوند. این دوره به شما می آموزد که توزیع های مختلف لینوکس را ایمن کنید و به عنوان اولین رویکرد به زاویه امنیتی نگاه کنید.


آموزش OpenStack: نصب محیط آزمایشگاه

OpenStack: Installing the Lab Environment

OpenStack یکی از پرکاربردترین محیط‌هایی است که در ابرهای عمومی/خصوصی استفاده می‌شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه سیستم عامل ابری خصوصی خود را در آمادگی برای آزمون COA بسازید و مدیریت کنید.


آموزش موارد جدید در CentOS 8

What’s New in CentOS 8

فیلتر کردن ویژگی های جدید ، بنابراین می توانید مفیدترین موارد را پیدا کنید ، همیشه یک چالش است. با گذراندن این دوره به سرعت قادر به شناسایی جدیدترین و بهترین ویژگی های CentOS 8 خواهید بود.


آموزش فضای ذخیره سازی ابر با DRBD بسیار در دسترس

Highly Available Cloud Storage with DRBD

OpenStack اکثر ابر منبع آزاد را در بازار شرکتهای امروزی تشکیل می دهد. اکنون می توانید با استفاده از یکپارچه سازی DRBD با Cinder ، حجم های بسیار در دسترس را به نمونه های ابر خود اضافه کنید و این امکان را برای شما فراهم می کند تا راه حل های ذخیره سازی ابر خود را به کار گیرید.


آموزش بررسی امتحان CompTIA Linux+ (LX0-104) و LPI LPIC-1 (102-400)

Exam Review for CompTIA Linux+ (LX0-104) and LPI LPIC-1 (102-400)

با توجه به اهداف سال 2015، این دوره شما را برای امتحانات CompTIA Linux+ و LPIC-1 Part 2 آماده می کند. با کار بر روی هر هدف، می توانید مطمئن باشید که چیزی از دست رفته یا نادیده گرفته شده است. می توانید از ساخت لینوکس خود مطمئن باشید ...


آموزش تسلط بر ذخیره سازی لینوکس با استفاده از LVM2

Mastering Linux Storage Using LVM2

بسیاری از دوره های صدور گواهینامه به شما در زمینه اصول پیکربندی حجم منطقی LVM کمک می کنند و این دوره اصول و ویژگی های پیشرفته LVM را به شما نشان می دهد بنابراین تنها نمی مانید.


آموزش هسته لینوکس و راه اندازی سیستم (LPIC-2)

Linux Kernel and System Startup (LPIC-2)

دومین دوره از سه دوره آماده سازی شما برای آزمون LPIC-2 117-201.


آموزش عروسک 4: کار با ماژول ها و کلاس ها

Puppet 4: Working with Modules and Classes

Puppet مدیریت پیکربندی واقعی در سیستم های لینوکس و یونیکس است و بوده است و با Puppet 4 حتی بزرگتر و قوی تر است. این دوره به شما می آموزد که چگونه بهترین کد Puppet را در کلاس ها و ماژول ها ایجاد کنید.


آموزش موضوعات استقرار عملیات اضافی LFCS

LFCS Additional Operations Deployment Topics

لینوکس در همه جا وجود دارد و در قلب محاسبات ابری قرار دارد و اجتناب از آن را سخت می کند. این دوره مهارت های لازم برای مدیریت موثر سیستم های لینوکس را به شما آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با Podman

Getting Started with Podman

این دوره به شما مهارت هایی را می آموزد که بتوانید با استفاده از Podman بتوانید کانتینرها را روی Red Hat Enterprise Linux 9 نصب و مدیریت کنید.


آموزش Linux: مدیریت سرویس گیرنده شبکه (LPIC-2)

Linux: Network Client Management (LPIC-2)

ارائه سرویس گیرنده های شبکه با آدرس IP در شبکه از طریق DHCP برای هرگونه ارتباط ضروری است. این دوره همچنین شامل این موضوع و همچنین ارائه حساب های کاربری به مشتریان با openLDAP می شود.


آموزش Linux: System Security (LPIC-2)

Linux: System Security (LPIC-2)

بدون توجه به اینکه از کدام سیستم عامل استفاده می کنید ، امنیت یک نگرانی روز افزون است. این دوره نه تنها شما را برای آزمون LPIC-2 202 آماده می کند ، بلکه شما را در امنیت سرور Linux آماده می کند.


آموزش مدیریت لینوکس اوبونتو: دستورات ضروری

Ubuntu Linux Administration: Essential Commands

لینوکس در همه جا وجود دارد و در قلب محاسبات ابری قرار دارد و اجتناب از آن را سخت می کند. این دوره مهارت های مورد نیاز برای پیمایش موثر و استفاده از رابط خط فرمان لینوکس را به شما آموزش می دهد.


آموزش CentOS Enterprise Linux 7 Storage Management

CentOS Enterprise Linux 7 Storage Management

سرپرستان با استفاده از لینوکس می توانند مدیریت ذخیره سازی را بیش از هر زمان دیگری قابل اعتماد کنند. این دوره چندین م componentsلفه مدیریت ذخیره سازی لینوکس ، از جمله حافظه مجازی ، پیکربندی سرور ذخیره سازی بلوک iSCSI و موارد دیگر را به شما آموزش می دهد.


آموزش CentOS Enterprise Linux 7 کاربر و مدیریت گروه

CentOS Enterprise Linux 7 User and Group Management

نه تنها نحوه مدیریت کاربران و گروههای محلی را یاد خواهید گرفت ، بلکه نحوه نصب و پیکربندی OpenLDAP Directories و احراز هویت Kerberos را نیز خواهید آموخت.


آموزش CompTIA Linux+: مدیریت سیستم

CompTIA Linux+: System Management

لینوکس همه جا هست. ابر، اتاق سرور و تلفن شما. این دوره به شما اصول مدیریت لینوکس در توزیع های مختلط را آموزش می دهد.


آموزش نظارت و نگهداری لینوکس (LPIC-2)

Linux Monitoring and Maintenance (LPIC-2)

این اولین دوره از سه دوره ای است که شما را برای آزمون LPIC-2 117-201 آماده می کند.


آموزش تسلط بر نحو نوشتاری Bash و Z Shell

Mastering Bash and Z Shell Scripting Syntax

این دوره به شما کمک می کند تا جزئیات اسکریپت نویسی پوسته را یاد بگیرید. به دنبال تظاهرات دقیق ، ایجاد اسکریپت های موثر و کارآمد را یاد خواهید گرفت.


آموزش CompTIA Linux+: اسکریپت، کانتینرها و اتوماسیون

CompTIA Linux+: Scripting, Containers, and Automation

توانایی خودکارسازی مدیریت لینوکس، امکان پیکربندی‌های تکراری صحیح را فراهم می‌کند. این دوره به شما اتوماسیون لینوکس و مجموعه ابزار DevOps را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت لینوکس اوبونتو: مدیریت کاربر و گروه

Ubuntu Linux Administration: User and Group Management

اگر سرور لینوکس با دسترسی مشترک را مدیریت می کنید، باید با حساب های کاربری و گروهی کار کنید. این دوره به شما مهارت های اساسی در مدیریت هویت های محلی در لینوکس را آموزش می دهد.


آموزش مبانی شبکه لینوکس، مدیریت خدمات و امنیت

Linux Networking, Service Management, and Security Fundamentals

این دوره آخرین بخش گواهینامه LPIC-1 شما را تشکیل می دهد. در طول دوره، نکات مدیریت لینوکس را کشف خواهید کرد، مدیریت خدمات را با اسکریپت های System V و Systemd یاد خواهید گرفت و به شبکه و ایمن کردن این سرویس ها ادامه می دهید. این چهارمین و آخرین دوره آموزشی است که شما را برای گواهینامه LPIC-1 و CompTIA Linux+ آماده می کند.


آموزش مدیریت نرم افزار در Linux با مدیریت نرم افزار دبیان

Managing Software in Linux with Debian Software Management

مدیریت نرم افزار در لینوکس با مدیریت نرم افزار دبیان دوره ای است برای تقویت توانایی شما در مدیریت سیستم های دبیان و اوبونتو. در پایان دوره شما به طور کامل خواهید فهمید که چگونه از مدیریت نرم افزار برای ساده سازی سیستم های خود استفاده کنید.


آموزش RHEL 8: استفاده از ابزارهای ضروری

RHEL 8: Using Essential Tools

این دوره به شما می آموزد که به خط فرمان لینوکس و ابزارهای ضروری مورد نیاز برای پیشرفت سفر خود در مدیریت توزیع های لینوکس سازمانی دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه CompTIA Linux+ (XK0-005).

Introduction to the CompTIA Linux+ (XK0-005) Certification

اگر علاقه مند به دریافت گواهینامه حرفه ای لینوکس هستید، CompTIA Linux + اولین انتخاب محبوب است. این دوره به شما در مورد آزمون +Linux و اینکه چرا این گواهینامه بسیار خوب است، آموزش می دهد.


آموزش نصب لینوکس و پیکربندی اولیه

Linux Installation and Initial Configuration

آموزش کار با چندین توزیع لینوکس و تسلط بر آن. این اولین دوره از 4 دوره است که شما را برای گواهینامه LPIC-1 و CompTIA Linux+ آماده می کند.


آموزش Linux: مدیریت خدمات وب (LPIC-2)

Linux: Managing Web Services (LPIC-2)

این دوره مدیریت Apache و Nginx Web Server ها و Squid Web Proxy را برای آزمون و زندگی واقعی پوشش می دهد.


آموزش RHEL 8: مدیریت شبکه

RHEL 8: Managing Networking

توانایی درک و پیکربندی شبکه در Red Hat Enterprise Linux 8 یک مهارت ضروری است. این دوره به شما آموزش می دهد که از ابزارها و مهارت های استفاده از آن ابزارها در پیکربندی و محافظت از سیستم خود در شبکه استفاده کنید.


آموزش اصول مدیریت سیستم لینوکس

Linux System Administration Fundamentals

با کار با اهداف آزمون LPIC-1 117-102، ما شما را از طریق مدیریت یک سیستم لینوکس راهنمایی می کنیم. این سومین دوره از 4 دوره ای است که شما را برای گواهینامه LPIC-1 و Linux+ CompTIA آماده می کند.


آموزش مدیریت لینوکس با Ansible: شروع به کار با Ansible Automation

Linux Administration with Ansible: Getting Started with Ansible Automation

این دوره اصول مدیریت سیستم های لینوکس با Ansible را به شما آموزش می دهد.


آموزش RHEL 8: مدیریت امنیت

RHEL 8: Managing Security

امنیت در لینوکس هرگز اینقدر مهم نبوده است. این دوره مهارت های لازم برای اجرای لیست کنترل دسترسی اجباری (SELINUX) و احراز هویت مبتنی بر کلید را به شما می آموزد.


آموزش RHEL 8: ایجاد و پیکربندی سیستم های فایل

RHEL 8: Creating and Configuring File Systems

اگر از لینوکس استفاده می کنید، باید از ذخیره سازی فایل استفاده کنید. این دوره به شما می آموزد که سرورهای فایل را با NFS و همچنین آخرین ابزارهای بهینه سازی دیسک در VDO و Stratis را مشاهده کنید.


آموزش چیزهای جدید در RHEL 9

What's New In RHEL 9

Red Hat Enterprise Linux (RHEL) 8 و 9 بسیار شبیه به هم هستند و می توانید با کار کردن در دوره های RHEL 8 برای هر آزمون آماده شوید. این دوره تفاوت های جزئی بین دو سیستم و دو آزمون را به شما آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه مدیر سیستم گواهی شده بنیاد لینوکس (LFCS).

Introduction to Linux Foundation Certified System Administrator (LFCS) Certification

این دوره آموزشی مدیر سیستم گواهی شده بنیاد لینوکس (LFCS) موارد ضروری سیستم عامل اوبونتو را آموزش می دهد و شما را برای آزمون گواهینامه LFCS آماده می کند.


آموزش یادگیری ملزومات لینوکس: اولین قدم های خود را در لینوکس بردارید

Learning Linux Essentials: Taking your first steps in Linux

لینوکس را به رزومه خود اضافه کنید و شروع به مطالعه برای گواهی موسسه حرفه ای لینوکس در Linux Essentials کنید


آموزش مدیریت لینوکس اوبونتو: پیکربندی سرویس

Ubuntu Linux Administration: Service Configuration

در این دوره، شما بر نیاز واقعی به درک خدمات خود و پیکربندی آنها تمرکز خواهید کرد. این دوره مدیریت خدمات ضروری لینوکس را به شما آموزش می دهد.


آموزش موارد ضروری عملیات CentOS Enterprise Linux 7

CentOS Enterprise Linux 7 Operation Essentials

در ادامه از LFCS: Linux Essentials ، این دوره دانش مدیریت شما را در مورد CentOS 7 گسترش می دهد و مواردی مانند مدیریت بارگذار بوت و مدیریت نرم افزار را پوشش می دهد.


آموزش RHEL 8: استقرار، پیکربندی و نگهداری سیستم ها

RHEL 8: Deploying, Configuring and Maintaining Systems

مهارت های مدیریت روزمره در لینوکس مستلزم این است که حداقل بتوانید نرم افزار را نصب کنید. این دوره نه تنها به شما آموزش می دهد که نرم افزار را نصب کنید، بلکه بتوانید تغییرات نرم افزار را به عقب برگردانید.


آموزش امنیت میزبان لینوکس

Linux Host Security

چرا باید به Linux Host Security علاقه مند باشید ، لینوکس امن است ، نه؟ آن دسته از ما که کمی پارانویا هستیم ، می فهمیم که "هیچ چیز امن نیست" و از درک چگونگی قفل کردن میزبان با امنیت بیشتر از ...


آموزش CompTIA Linux+: عیب یابی

CompTIA Linux+: Troubleshooting

هنگامی که همه چیز به درستی پیش رفت، یک سر خونسرد به شما کمک می کند تا مسائل را به سرعت حل کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مشکلات سرورهای لینوکس را درک کرده و به سرعت حل کنید.


آموزش مدیریت لینوکس با sed و awk

Linux Administration with sed and awk

این دوره نشان می دهد که چگونه می توانید از ابزارهایی مانند sed و awk برای تهیه گزارشات خود استفاده کنید. این دوره با کار با داده های زنده و مثالهای زندگی واقعی ، یک راه حل عملی برای استفاده در محیط خود آموزش می دهد.


آموزش مدیریت لینوکس اوبونتو: عملیات سیستم های در حال اجرا

Ubuntu Linux Administration: Operation of Running Systems

هنگامی که سیستم لینوکس اوبونتو را راه اندازی کردید، باید آن را حفظ کنید. این دوره به شما مهارت های مدیریت مداوم برای سالم نگه داشتن سرورهای لینوکس خود را آموزش می دهد.


آموزش Linux Advanced File System Management (LPIC-2)

Linux Advanced File System Management (LPIC-2)

دوره 3 از 3 در آمادگی برای آزمون LPIC-2 201 شامل اهداف 203 و 204.


آموزش با استفاده از معماری های جایگزین سالت

Using Salt's Alternative Architectures

این دوره مهارت های مورد نیاز برای اجرای Salt Open را در انواع معماری های توپولوژی به شما می آموزد تا بتوانید متناسب با نیازهای سازمان خود برسید.


آموزش RHEL 8: پیکربندی حافظه محلی

RHEL 8: Configuring Local Storage

فضای ذخیره سازی در قلب هر سیستم لینوکس قرار دارد و چیزی است که به عنوان یک مدیر لینوکس باید بدانید. این دوره به شما نحوه استفاده از دستگاه های بلوک در لینوکس، آماده سازی آنها با پارتیشن ها و ایجاد حجم های منطقی با LVM2 را آموزش می دهد.


آموزش عروسک 4: هیرا، منبع یگانه حقیقت

Puppet 4: Hiera, the Single Source of Truth

Hiera اجازه می دهد تا کد شما از پیاده سازی انتزاع شود. ساده تر، می توانید بسیاری از منطق را از کد خود حذف کنید و اجازه دهید با جستجوهای Hiera جایگزین شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش عروسک 4: ملزومات زبان

Puppet 4: Language Essentials

Puppet مدیریت پیکربندی واقعی در سیستم های لینوکس و یونیکس است و بوده است. با Puppet 4، حتی بزرگتر و قوی تر است و این دوره به شما می آموزد که چگونه از زبان Puppet بهترین استفاده را ببرید.


آموزش مدیریت لینوکس با sed و awk

Linux Administration with sed and awk

آیا می خواهید فایل ها را به صورت برنامه ریزی شده ویرایش کنید یا داده های پیچیده را از فایل های متنی استخراج کنید؟ این دوره مهارت های لازم برای تسلط بر فایل های متنی با ده ها هزار خط را به شما آموزش می دهد. ویرایش محتوا و فیلتر کردن داده های مورد نیاز


آموزش OpenStack: مدیریت هویت ها و اشیاء

OpenStack: Managing Identities and Objects

مدیران OpenStack کمبود دارند. این دوره به شما کمک می کند تا گواهینامه Certified OpenStack Administrator خود را دریافت کنید و البته به درک مدیریت OpenStack کمک می کند.


آموزش مدیریت لینوکس با Ansible: نوشتن کتاب های بازی Ansible

Linux Administration with Ansible: Writing Ansible Playbooks

ایجاد Ansible Playbooks به شما این امکان را می دهد که پیکربندی های تکرار شونده ای ایجاد کنید که به طور قابل اعتمادی صحیح باشند. این دوره به شما یاد می دهد که کتاب های Ansible Playbooks را بنویسید، درک کنید و اجرا کنید.


آموزش مبانی رابط خط فرمان لینوکس (CLI).

Linux Command Line Interface (CLI) Fundamentals

در این دوره آموزش تسلط بر پوسته خط فرمان در لینوکس و یونیکس را خواهید آموخت. این دومین دوره از 4 دوره است که شما را برای گواهینامه LPIC-1 و CompTIA Linux+ آماده می کند.


آموزش عملیاتی کردن اسکریپت های Bash و Z Shell

Operationalizing Bash and Z Shell Scripts

این دوره ، عملیاتی کردن اسکریپت های BASH و Z Shell ، دوره ای است که شما باید برای یادگیری جزئیات این که چگونه می توانید اسکریپت های پوسته خود را از طریق خط فرمان یا به عنوان یک سرویس systemd به صورت م effectiveثر استفاده کنید بیاموزید.


آموزش مدیریت لینوکس اوبونتو: مدیریت ذخیره سازی

Ubuntu Linux Administration: Storage Management

همه افراد دارای فضای ذخیره‌سازی هستند، هم در سیستم‌های شما و هم در دستگاه‌های USB قابل حمل. این دوره به شما یاد می دهد که در لینوکس اوبونتو ایجاد، مدیریت و ایمن ذخیره سازی کنید.