Plami Taneva

عاشق تصویرسازی و طراحی گرافیکی

سلام، من Plami هستم و من تصویرگر و طراح گرافیک مستقل اهل بلغارستان هستم و علاقه زیادی به هنر دارم که در خانواده من وجود دارد. هنر همیشه برای من وجود داشته است، و زمانی که عشق خود را به طراحی گرافیک نیز کشف کردم، می‌دانستم که نمی‌توانم انتخاب کنم، باید راهی پیدا می‌کردم که هر دو را در تمرین خود بگنجانم. من نتوانستم محتوای زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنم، یا افراد زیادی در هر دو چیز حضور دارند - یا یکی بود یا دیگری. بنابراین من تصمیم گرفتم راه خود را برای ترکیب هر دو جستجو کنم.

و منطقه‌ای را یافتم که این دو تخصص با هم تداخل دارند: هنر به ما امکان می‌دهد خودمان را بیان کنیم و ایده‌ها را به روش‌هایی که کلمات نمی‌توانند بیان کنیم. و با استفاده از اصول و تکنیک‌های طراحی گرافیک، می‌توانیم به طور مؤثر این داستان‌ها را بازگو کنیم و این پیام‌ها را برای مخاطبان بزرگ‌تری پخش کنیم - از طریق تبلیغات، برندسازی، بسته‌بندی، طراحی وب و موارد دیگر. این شکل فوق العاده و صمیمانه ارتباط است که به گرد هم آوردن افراد و ایده ها کمک می کند.

می دانم که دانش و درک فعلی خود را مدیون سخاوت دیگرانی هستم که بینش ها و تجربیات خود را به اشتراک گذاشته اند. هدف من این است که آنچه را که آموخته ام به اشتراک بگذارم، بر اساس دانش دیگران از طریق دریچه و درک خودم.

می‌توانید انتظار یک تحلیل عمیق داشته باشید و از پایه شروع کنید تا موضوعاتی را که من تدریس می‌کنم، و اگر این سبک یادگیری شما نیز باشد - سلام خوشحالم که با شما آشنا شدم!

برای مطالب بیشتر در زمینه تصویرسازی و طراحی گرافیک، من را دنبال کنید، و من دوست دارم از شما بشنوم - پس بحثی را در مورد هر چیزی که دوست دارید در مورد آن صحبت کنید، یا علاقه مند به یادگیری آن هستید، شروع کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش هنر آهنگسازی

The Art of Composition

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش Ilustración Digital de Papel: Consigue una mirada realista en un disseñador de afinidad

Ilustración digital de papel: consigue una mirada realista en un diseñador de afinidad

"Alguna vez te has preguntado cómo crear ilustraciones impresionantes y realistas en papel en un formato digital? ¿Qué es exactamente lo que hace que el papel s...."


آموزش چگونه به راحتی هر چیزی را به عنوان یک مبتدی ترسیم کنید، حتی اگر استعداد ندارید

How to easily draw anything as a beginner, even if you don't have talent

"هنر راهی فوق العاده برای بیان خود و ارتباط با دیگران، تمرین ذهن آگاهی و پرورش خلاقیت شماست. و نیازی نیست با تال به دنیا بیایید. .."