Fabian Parente

هنرمند و تصویرگر

اسم من فابیان است و من یک هنرمند و تصویرگر فانتزی هستم که در رسانه های دیجیتال و سنتی کار می کنم. پیشینه من در هنرهای زیبا است، اما در 8 سال گذشته به عنوان تصویرگر کار کرده‌ام و تکالیفی را برای بسیاری از شرکت‌ها در سرتاسر جهان انجام داده‌ام و به آنها کمک می‌کنم داستان بگویند و جهان‌های فانتزی فراگیر خلق کنند.

تصویر من به صورت تجاری بیشتر در برنامه های سرمقاله استفاده می شود. کار من توسط توسط، Chaosium Inc.، و Kobold Press در میان دیگران منتشر شده است.

من می‌خواهم اثری واقع‌گرایانه بسازم که هم پر جنب و جوش و هم احساسی باشد. من احتمالا بیشتر به خاطر تصویرسازی های خارق العاده ام شناخته شده ام، اگرچه از نقاشی کردن همه چیز لذت می برم. آموزش آنچه آموخته ام بسیار ارزشمند است و یکی از جنبه های مورد علاقه من در یک هنرمند تمام وقت است.

می‌توانید درباره من اطلاعات بیشتری کسب کنید و کارهای من را در Portfolio من ببینید،
در زیر می‌توانید فهرستی از کلاس‌هایی را که در Skillshare تدریس می‌کنم مشاهده کنید.

________________________________________________________________________________

رویکرد من برای آموزش ساده است: هدف من این است که روش‌های پیچیده را به اصولی ساده تبدیل کنم که ممکن است در کار شما تمرین و اعمال شوند. تمام تلاشم را می‌کنم تا روش‌هایی را که استفاده می‌کنم و اینکه چگونه/چرا برای من کار می‌کنند، توصیف می‌کنم، به این امید که شما توانایی‌های هنری خود را بهبود بخشید و گسترش دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی آسان: هر چیزی را با این تکنیک های اولیه تناسب بکشید

Drawing Made Easy: Draw Anything With These Basic Proportions Techniques

"آیا تا به حال با طراحی مشکل داشته‌اید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه نقاشی‌های خود را بهتر جلوه دهید؟ آیا می‌خواهید مهارت‌های طراحی مشاهده‌ای خود را بهبود ببخشید...؟"