Chris Baker

مربی عملکرد آگاهانه

سلام، من کریس هستم.

من بنیانگذار Mind Clear هستم، یک کسب و کار آموزشی و مربیگری که به افراد کمک می کند تا به وضوح ذهنی و ثبات عاطفی بیشتری دست یابند تا بتوانید اقدامات پایدار و معناداری را در کار و زندگی انجام دهید.

من همیشه مجذوب رفتارهای انسانی بودم. چرا مردم کاری را که انجام می دهند انجام می دهند؟ در طول 20 سال گذشته، من یک سفر در حال تکامل برای خودکاوی برای درک بهتر نحوه عملکرد ذهن بوده ام. در طول تحصیلاتم به عنوان یک معلم مراقبه و ذهن آگاهی، یک هیپنوتیزم، متخصص NLP، مربی ذهنیت با عملکرد بالا، کارمند تنفس و همچنین مطالعه با بسیاری از رهبران در زمینه های روانشناسی و معنویت و خواندن هزاران کتاب در مورد موضوعات مرتبط، واجد شرایط شدم. p>

ماموریت من این است که آنچه را که کار می کند به اشتراک بگذارم. یادگیری یک سفر مادام العمر است و همانطور که به یادگیری ادامه می دهم، به اشتراک گذاری ادامه می دهم، به این امید که بتوانم تأثیر مثبتی بر دیگران بگذارم. من معتقدم که از طریق جامعه ای متشکل از افراد درگیر، پرانرژی و متعهد می توانیم با هم رشد کنیم و در تکامل آگاهی انسان مشارکت مثبت داشته باشیم.

لطفاً در کانال های من با من در ارتباط باشید:

وب سایت:

اینستاگرام: @

دوره های این مدرس:

آموزش تاب آوری ذهنی، ذهن آگاهی و خودآگاهی

Mental Resilience, Mindfulness & Self Awareness

"در این دوره، شما درک درستی از نحوه درک ما از دنیای اطراف خود به دست خواهید آورد و چگونه می توانیم یاد بگیریم که به ترتیب از الگوهای فکری غیر مفید خلاص شویم."