Christer Hägglund

تصویرگر/نویسنده/فیلمساز

من یک نویسنده، تصویرگر، فیلمساز و توسعه دهنده بازی هستم.

من در شهر برفی Örnsköldsvik، در اعماق سردسیر شمال سوئد به دنیا آمدم. تحصیل در هنرهای زیبا و انیمیشن در ایتالیا، استونی، فنلاند و سوئد، که با هاکی روی یخ و عشق به گربه‌ها ترکیب شد، به انواع ماجراجویی تبدیل شد.

من بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند Space Yoghurt و YoliBoli و کتاب‌های پیش دبستانی را برای Atem Entertainment منتشر کرده‌ام، از جمله کتاب Don't Bring Rupert To The Beach.

من خودم را به عنوان یک قصه گو می بینم و فکر می کنم از هر رسانه ای می توان برای گفتن یک داستان استفاده کرد. سرگرم کردن و فقط بازی کردن می تواند راهی عالی برای رهایی خود و ایجاد چیزی شگفت انگیز و شخصی باشد. من برای Fantasy Flight Games کار کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. این منجر به بازی تخته ای Space Yoghurt و بازی کارتی YoliBoli شد. من کل فرآیند را دوست دارم، بنابراین اغلب هم نوشتن، هم توسعه و هم تصویرسازی را انجام می دهم.

Space Yoghurt به یک سریال تلویزیونی منشعب شد. این برنامه تلویزیونی درباره کاپیتان میگول، مواظب پوپودوم و مهندس درود است. در حال حاضر دو فصل در حال گردش در جهان زیبای ما هستند.

به دنیای من و به یک سفر سرگرم کننده و جذاب برای شما خوش آمدید. بیایید با هم یاد بگیریم!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی آسان: حیوانات زیبا در لباس

Easy Drawing: Cute Animals In Costumes

" راهنمای مبتدی برای رشد مهارت های طراحی خود با حیوانات زیبا در لباس در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه حیوانات بامزه را در لباس به صورت ساده بکشید. .."


آموزش طراحی آسان: حیوانات ناز

Easy Drawing: Cute Animals

" راهنمای مبتدی برای رشد مهارت های طراحی خود با حیوانات زیبا و یک لبخند بزرگ در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه حیوانات زیبا را به صورت ساده و ساده بکشید. .."


آموزش طراحی آسان: سه بابانوئل کوچک

Easy Drawing: Three Little Santas

" راهنمای مبتدی برای رشد مهارت های نقاشی خود با سه بابانوئل کوچک آیا می‌خواهید بابانوئل را بکشید، اما برای شروع تلاش کرده‌اید؟ سپس این دوره است. .."


آموزش طراحی آسان: هیولاهای کارتونی

Easy Drawing: Cartoony Monsters

"در این دوره خواهید دید که شروع به کشیدن هیولاهای کارتونی چقدر آسان و سرگرم کننده است. ما با هم هیولاهای کلاسیک، موجودات درختی و اژدها را ترسیم خواهیم کرد. ل..."


آموزش طراحی آسان: گربه های زیبا و کارتونی

Easy Drawing: Cute & Cartoony Cats

" راهنمای مبتدی برای رشد مهارت های نقاشی خود با گربه های زیبا و کارتونی در این کلاس، من به شما نشان می دهم که چگونه گربه های زیبا و کارتونی را با یک الف ساده بکشید. .."


آموزش طراحی آسان: ربات های کارتونی

Easy Drawing: Cartoony Robots

"در این دوره خواهید دید که شروع به کشیدن ربات های کارتونی چقدر آسان و سرگرم کننده است. ما با هم درهای دنیای ربات خلاق شما را باز خواهیم کرد و از آن عبور خواهیم کرد. .."


آموزش طراحی آسان: شخصیت های کارتونی

Easy Drawing: Cartoony Characters

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش طراحی آسان: حیوانات زیبا در حرکت

Easy Drawing: Cute Animals In Motion

" راهنمای مبتدی برای رشد مهارت های نقاشی خود با حیوانات زیبا در حرکت در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه حیوانات زیبا را در حال حرکت با یک الف ساده بکشید. .."


آموزش طراحی آسان: ابرقهرمانان و شروران کارتونی

Easy Drawing: Cartoony Superheroes & Villains

"در این دوره خواهید دید که شروع به کشیدن ابرقهرمانان و تبهکاران کارتونی چقدر آسان و سرگرم کننده است. ما با هم چند تکنیک طراحی ساده را مرور خواهیم کرد. .."