Daniel Pinheiro Maia

توسعه دهنده / برنامه نویس JAVA | داروساز بالینی / آسیب شناس سلام !! : D نام من Daniel Pinheiro Maia است و من یک برنامه نویس مجاز JAVA با مدرک لیسانس در سیستم های اطلاعات رایانه ای (تمرکز بر توسعه نرم افزار) هستم. من یک توسعه دهنده نرم افزار Back End هستم ، با دانش Java SE 8+ ، Lombok ، Java EE (Servlets ، JSP ، JSTL ، اقدامات استاندارد ، برچسب های سفارشی ، EL) ، Thymeleaf ، Spring 5 ، Spring Boot 2 ، JUnit 5 ، Mockito ، JPA / Hibernate ، DBMS رابطه ای به عنوان MySQL ، Apache Maven ، Apache Tomcat ، خدمات وب (SOAP و REST Java API) ، Apache CXF ، Bootstrap ، HTML 5 ، XML ، CSS ، VCS (Git و GitHub) ، IntelliJ ، Eclipse ، Netbeans ، ویژوال استودیو کد ، سیستم عامل لینوکس ... اکنون به عنوان کارآموز توسعه نرم افزار Front End به دنبال دانش بیشتر ، کار با Javascript ، Typescript ، Node.js ، npm ، Electron.js ، Vue.js ، Vaadin و سایر زبانهای جلویی ، زمان اجرا سیستم عامل ها و چارچوب ها و یک مربی توسعه نرم افزار Udemy در اوقات فراغت من ؛ D من همچنین یک داروساز بالینی هستم ، دارای مدرک لیسانس داروسازی و یک مدرک فوق دیپلم در آسیب شناسی بالینی / هماتولوژی. من 5 سال است که تحقیقات اساسی و کاربردی در مورد سرطان ، میکروبیولوژی و فارماکولوژی توسعه داده ام و از سال 2003 در حال مطالعه داروسازی و آسیب شناسی بالینی بوده ام. من هنوز هم به عنوان یک پزشک دارویی به صورت روزانه عمل می کنم ، اگرچه اکنون بیشتر مصرف کننده و اپلیکیشن از تولید کننده علم است.
دوره های این مدرس:

آموزش Docker برای مبتدیان: یک دوره تمرین عملی (+12 ساعت)

Docker for Beginners: a Hands-On Practice Course (+12 hours)

نحوه ایجاد، ادغام، اجرا و اشتراک گذاری تصاویر Docker خود را به صورت آنلاین بیاموزید. به انجمن جهانی داکر خوش آمدید!


آموزش XML و XSD: یک دوره کامل مبتنی بر محتوای W3C (+10 ساعت)

XML and XSD: a complete W3C-content based course (+10 hours)

محتوای کامل XML/XSD از W3Schools، با توضیحات بسیار بهتر و مثال‌های کاربردی با Eclipse IDE


آموزش ضبط، ویرایش، رندر: ویدیوهای صفحه نمایش UHD با NVIDIA ایجاد کنید

Capture, Edit, Render: Create UHD Screen Videos with NVIDIA

از کارت گرافیک خود بیشترین بهره را ببرید و ویدیوهای HQ را به طور موثر با انکودرهای نهایی NVIDIA و Google ایجاد کنید.