Ignacio Paz

مربی چابک و مربی، پروفسور

سلام، من ایگناسیو هستم

https://twitter.com/nachopaz

من از سال 2005 پروژه‌های Agile و تیم‌های اسکرام را برای مشتریان در سراسر جهان رهبری، مربیگری و مدیریت کردم.

در طول حرفه ام در یادگیری فشرده، گواهینامه های اسکرام زیادی از جمله اسکرام مستر حرفه ای اسکرام، مالک محصول حرفه ای و رهبری چابک گواهی شده دریافت کردم که دستیابی به آنها بسیار دشوار است.

من 15 سال به عنوان استاد برای روش‌های چابک و طراحی سیستم‌ها در یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های فن‌آوری در آرژانتین کار کردم.

من عاشق آموزش Agile و Scrum هستم و ساعت های زیادی آموزش طراحی کرده ام که به صورت آنلاین ارائه می کنم. من ترجیح می دهم با بازی ها و فعالیت هایی که می توانند دنیای واقعی را شبیه سازی کنند، تدریس کنم.

کلاس‌های من همیشه می‌توانند بهبود یابند، بنابراین اگر موضوعی دارید که می‌خواهید بیشتر بدانید، دوست دارم گوش کنم! لطفاً به من اطلاع دهید تا بتوانم در کلاس‌های آینده شرکت کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش کارگاه نگاشت داستان کاربر - مدیریت بک لاگ چشم انداز و محصول - مالک محصول - اسکرام پیشرفته

User Story Mapping Workshop - Vision and Product backlog management - Product Owner - Advanced Scrum

"درباره این کلاس آیا متوجه شدید که هنگام کار با یک بک الگ معمولی محصول مسطح، تجسم کل محصول چقدر دشوار است؟ یک راه حل، داستان کاربر است. .."


آموزش چابک و اسکرام در عمق - ماژول 1: ذهنیت چابک. اصول با فعالیت ها و بازی ها

Agile & Scrum in Depth - Module 1: Agile Mindset. Fundamentals with activities and games

"آیا به یادگیری Agile علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید با درک پایه ای قوی شروع کنید و ذهنیت و ارزش های چابک را تنفس کنید تا به آن ادامه دهید..."


آموزش توسعه تست محور (TDD) - راهنمای کامل برای مبتدیان

Test Driven Development (TDD) - The complete guide for beginners

آیا به دنبال این هستید که اولین قدم های درست را با توسعه Test Driven بردارید؟ این دوره مفاهیم TDD را به روش صحیح همراه با فیل واقعی آن آموزش می دهد. ..