Hiren Gadhvi

دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل برنامه با PacketFence

Application Analysis with PacketFence

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که شبکه ها را به طور موثر ایمن کنید - از شبکه های ناهمگن کوچک تا بسیار بزرگ با استفاده از PacketFence.


آموزش تجزیه و تحلیل برنامه با Snyk

Application Analysis with Snyk

امنیت برنامه نویس محور نیاز روز است. در این دوره آموزشی، نحوه شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌های کد، وابستگی‌های منبع باز، کانتینرها و زیرساخت‌ها به‌عنوان کد را به‌طور خودکار با Snyk خواهید آموخت.


آموزش مبانی Gartner EA

Gartner EA Fundamentals

این دوره به شما چارچوبی مبتنی بر کسب و کار را می آموزد تا معماری سازمانی را برای هماهنگی با اهداف تجاری ساختار دهید. یاد بگیرید که با ذینفعان مختلف درگیر شوید، چابکی را ارتقا دهید، و با ایجاد پل ارتباطی با دیدگاه‌های تجاری و فناوری اطلاعات، چالش‌های دنیای واقعی را دنبال کنید.


آموزش شناسایی موجودیت نامگذاری شده را با BERT اجرا کنید

Implement Named Entity Recognition with BERT

در این دوره آموزشی، با تکنیک پیشرفته ترانسفورماتور به نام BERT، نحوه برچسب گذاری موجودیت های دامنه خبری مربوطه برای طبقه بندی اطلاعات، و نحوه دریافت بینش مرتبط در مورد اخبار ژئوپلیتیک با استفاده از کتابخانه یادگیری عمیق آشنا خواهید شد.


آموزش تجزیه و تحلیل شبکه با تحلیل تهدیدات هوش واقعی (RITA)

Network Analysis with Real Intelligence Threat Analytics (RITA)

در این دوره، تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه با استفاده از RITA، نحوه توسعه بهتر و بهتر شاخص های سازش (IOC) یا هوش تهدید بهتر برای تشخیص ارتباطات فرمان و کنترل از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه را یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت و گزارش تست ها با Zephyr برای Jira

Managing and Reporting on Tests with Zephyr for Jira

کشف کنید که چگونه قابلیت‌های مدیریت پروژه Jira، همکاری و ردیابی را افزایش می‌دهد، در حالی که ابزار مدیریت تست Zephyr، ایجاد و اجرای آزمایشی کارآمد را تقویت می‌کند.