Roger Miller

-

مالک و مهندس اصلی در جمعی جمعی راجر میلر مالک و مهندس اصلی در Collective Mass استودیوی Unity مستقر در Bend ، Oregon است.

راجر بیش از 20 سال است که با بیش از 10 سال در صنعت بازی ، بصورت حرفه ای برنامه نویسی می کند. توسعه نرم افزار بخشی از DNA وی است ، از تجارت تا محصول نهایی تا چالش حل مشکلات سخت. او در چهار قاره ارزش افزوده دارد ، تیم ها را هدایت می کند و حداقل چهار بار توانایی های اصلی خود را عوض کرده است. وی یک توسعه دهنده مجاز Unity است ، در Unity Unite صحبت کرده و گروه رسمی رسمی Unity را در Bend، OR اداره می کند.

دوره های Roger Miller | دانلود آموزشهای Roger Miller:

آموزش Unity: ایجاد رابط های کاربری VR

Unity: Building VR User Interfaces

نحوه کار با Unity را برای ایجاد رابط های کاربری بصری برای VR کشف کنید. درباره پیامدهای فنی و روانشناختی عناصر مشترک رابط UX اطلاعات کسب کنید.


آموزش تعامل پیچیده Unity: AR Visualization 03

Unity: AR Visualization 03 Complex Interactivity

بیاموزید که چگونه تجربه های واقعیت افزوده مشترک چند کاربره (Unity) را با هم ایجاد کنید.


آموزش Unity: AR Visualization 01 Basic Concepts (2019)

Unity: AR Visualization 01 Basic Concepts (2019)

بیاموزید که چگونه از موتور بازی Unity برای ایجاد یک برنامه موبایل AR برای iOS یا Android برای مشاهده و تعامل با یک مدل سه بعدی در دنیای واقعی استفاده کنید.


آموزش Unity: AR Visualization 01 مفاهیم اساسی

Unity: AR Visualization 01 Basic Concepts

بیاموزید که چگونه از موتور بازی Unity برای ایجاد یک برنامه موبایل AR برای iOS یا Android برای مشاهده و تعامل با یک مدل سه بعدی در دنیای واقعی استفاده کنید.


آموزش Unity: AR Visualization 02 تعامل اساسی

Unity: AR Visualization 02 Basic Interactivity

قابلیت های عملی و تعاملی را با برنامه Unity به برنامه های واقعیت افزوده (AR) خود اضافه کنید. بیاموزید که چگونه منوها را ایجاد کنید و دستکاری اشیا and و ذخیره اطلاعات را پیاده سازی کنید.