Wes Singerman

تهیه کننده موسیقی، نوازنده گیتار

با وس سینگرمن برای راک اند رول آماده شوید. با اشتیاق به موسیقی، وسلی برای برخی از بزرگ‌ترین نام‌های بازی، از جوجی، کهلانی، اندرسون. پاک، کندریک لامار تا تای دولا $ign و غیره، آهنگ‌هایی ساخته و نوشته است. و این همه چیز نیست – به عنوان یک نوازنده فوق العاده گیتار، وسلی می تواند با بهترین آنها تکه تکه کند!

اما این تمام چیزی نیست که وسلی به خاطر آن مشهور است - او همچنین یک صداپیشه کارکشته است و استعداد خود را به شخصیت‌های نمادینی مانند ویلبر رابینسون در ملاقات با رابینسون‌ها و چارلی براون در چندین فیلم ویژه محبوب داده است. با انرژی بی حد و حصر و خلاقیت بی پایان خود، وسلی یک نیروی واقعی است که باید با آن حساب کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش تولید موسیقی گیتار: آهنگ خود را ضبط، ویرایش و میکس کنید

Guitar Music Production: Record, Edit and Mix Your Own Song

«جلسه جم خود را به سطح بعدی ببرید و موسیقی خودتان را تولید کنید. گیتاریست و تهیه کننده موسیقی، وسلی سینگرمن، نام خود را در موسیقی دست و پا کرده است. .."


آموزش به عنوان یک گیتاریست سطح بالا بروید: سبک نوازندگی خود را کشف کنید

Level Up as a Guitarist: Uncover Your Signature Playing Style

«صدای مشخصی را پیدا کنید که به نوازنده درونی شما ضربه می زند! گیتاریست و تهیه کننده موسیقی، وسلی سینگرمن، نام خود را در موسیقی دست و پا کرده است. .."


آموزش مقیاس‌ها و آکوردهای گیتار: شیار و بداهه‌سازی بلوز

Guitar Scales and Chords: Groove and Improvise the Blues

"صداهای شاد، بازیگوش و احساسی خود را با استفاده از قدرت بلوز روی گیتار بسازید. گیتاریست و تهیه کننده موسیقی، وسلی سینگرمن، نامی دست و پا کرده است. .."


آموزش صدای گیتار خود را تغییر دهید: حالت‌های مقیاس اصلی را کاوش کنید

Transform Your Guitar Sound: Explore The Modes of the Major Scale

"هنگامی که صدای خود را از طریق حالت‌های Major Scal تغییر می‌دهید، گیتار را از طریق یک لنز جدید ببینید. گیتاریست و تهیه کننده موسیقی، وسلی سینگرمن، نامی برای او دست و پا کرده است. .."


آموزش گیتار متوسط: به خاطر سپردن، استاد و ملودیزه کردن مقیاس اصلی

Intermediate Guitar: Memorize, Master and Melodize the Major Scale

"گیتار خود را بردارید و آماده شوید تا برخی از پیشرفت‌های آکورد جذاب را در مقیاس بزرگ کشف کنید. گیتاریست و تهیه‌کننده موسیقی، وسلی سینگرمن، نام خود را بر سر زبان ها انداخت. .."