Adam Frisbee

آدام فریزبی یک مربی ، پژوهشگر و مجری در سیستم های اطلاعاتی و فناوری ، متخصص در cloud و devops است. وی بخشی از دانشکده سیستم های اطلاعاتی در یک دانشگاه بزرگ است که در آنجا تحقیق کرده ، برنامه درسی را تدوین کرده و دوره تحصیلات تکمیلی Cloud Computing (و سایر موارد) را تدریس می کند. آدام یک متخصص باتجربه است ، و دارای ابتکارات استراتژی فن آوری و تیم های فناوری در حوزه های مختلف مانند کنوانسیون و گردشگری ، بهداشت ، تولید ، آموزش عالی و دولت است. آدام یک دانش آموز مادام العمر است که به شدت معتقد است که آموزش و پرورش قدرتمندترین راه برای تغییر جهان است. آدام در میان قله های پوشیده از برف ، روحیه کارگر و درخشان ذهنانی که در دامنه های سیلیکون در یوتا زندگی می کنند بزرگ شده است و همچنان با مردم و روح آن جفت ناپذیر است.
دوره های این مدرس:

آموزش استراتژی ابر سازمانی: ایجاد

Enterprise Cloud Strategy: Creating

برای موفقیت در ابر ، شما به یک استراتژی ابر سازمانی نیاز دارید. این دوره بخشی از مسیر یادگیری استراتژی ابر سازمانی است و در آن می آموزید که چگونه یک استراتژی ابر سازمانی بسازید که سازمان شما را در مسیر خود راهنمایی کند ...


آموزش Splunk 9: ایجاد مدل های داده و بهینه سازی Pivot

Splunk 9: Creating Data Models and Optimizing Pivot

Splunk محبوب ترین پلت فرم تجزیه و تحلیل داده برای مشاهده، امنیت و هوش تجاری است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای قدرتمند Splunk برای ساخت و نگهداری مدل‌های داده استفاده کنید که به مصرف‌کنندگان داده Splunk کمک می‌کند حداکثر استفاده را از Splunk ببرند.


آموزش استراتژی ابر سازمانی: تصویر بزرگ

Enterprise Cloud Strategy: The Big Picture

این دوره به شما مفاهیم تصویر بزرگ برای ساختن یک استراتژی ابری سازمانی را آموزش می دهد و شما را برای بقیه مسیر یادگیری آماده می کند.


آموزش دوره مدیریت کامل Splunk Enterprise Certified Admin Course 2023

The Complete Splunk Enterprise Certified Admin Course 2023

با Splunk 9 عمل کنید و برای قبولی در آزمون مدیریت گواهی Splunk Enterprise آماده شوید


آموزش استفاده از مدل اطلاعات مشترک Splunk (CIM)

Employing the Splunk Common Information Model (CIM)

داده ها حیات حیات یک تجارت هستند و بیش از هر زمان دیگری ، مشاغل می خواهند اطلاعات آنها را درک کنند. این دوره Splunk CIM را کشف می کند ، ابزاری قدرتمند که به شما کمک می کند داده ها را تقریباً در هر قالب دریافت کنید و از آن کسب اطلاعات ارزشمند کسب و کار و فناوری اطلاعات کنید.


آموزش استراتژی ابر سازمانی: ایجاد

Enterprise Cloud Strategy: Creating

این دوره بخشی از مسیر یادگیری استراتژی ابر سازمانی است و در آن یاد خواهید گرفت که چگونه یک استراتژی ابر سازمانی بسازید که سازمان شما را در سفر به ابر هدایت کند.


آموزش استراتژی ابر سازمانی: راه اندازی

Enterprise Cloud Strategy: Launching

داشتن یک استراتژی ابر سازمانی برای موفقیت در ابر ضروری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از استراتژی ابر سازمانی خود به عنوان نقطه شروع برنامه های پذیرش ، پیاده سازی و مهاجرت ابر استفاده کنید.


آموزش ایجاد مدل های داده و بهینه سازی محوری در Splunk

Creating Data Models and Optimizing Pivot in Splunk

مدل های داده و ابزار Pivot سلاح مخفی Splunk هستند. درک چگونگی ساخت مدلهای آهنی از حجم گسترده ای از داده های فناوری اطلاعات چیزی است که تازه کاران را از متخصصان جدا می کند.


آموزش استراتژی ابر سازمانی: برنامه ریزی

Enterprise Cloud Strategy: Planning

شروع ماجراجویی یک طرح استراتژی ابری سازمانی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. بیاموزید که چگونه افراد مناسب را جمع آوری کنید ، قطعات مناسب را جمع آوری کنید و از فرهنگی الهام بگیرید که به استراتژی ابر سازمانی شما موفقیت بزرگی می بخشد.


آموزش Splunk 9: استفاده از مدل اطلاعات مشترک Splunk (CIM)

Splunk 9: Employing the Splunk Common Information Model (CIM)

Splunk محبوب ترین پلت فرم تجزیه و تحلیل داده برای امنیت و قابلیت مشاهده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از مدل قدرتمند اطلاعات مشترک Splunk برای عادی سازی داده ها و ساخت و بهینه سازی گزارش ها و داشبوردها استفاده کنید.


آموزش دوره کامل مبتدی Splunk 2023

The Complete Splunk Beginner Course 2023

SPLUNK را از این دوره پرفروش یاد بگیرید! نزدیک به 50000 دانش آموز موافق هستند، این دوره برای شماست!