Jerad Hill

سلام به همه، من یک طراح وب سایت و عکاس هستم که از زمان فارغ التحصیلی از دبیرستان برای خودش کار می کنم. طراحی و توسعه وب سایت را به خودم آموزش دادم تا بتوانم کسب و کار خود را راه اندازی کنم. در سال 2005 عکاسی را به خودم آموزش دادم و به عنوان یک عکاس عروسی حرفه ای یک تجارت عکاسی راه اندازی کردم. از آن زمان، من به صدها شرکت و سازمان کمک کرده ام تا محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کنند. من به عنوان یک عکاس، به گرفتن عکس و تولید فیلم برای عروسی ها، رویدادها، کنفرانس ها و موارد دیگر ادامه می دهم.

من تدریس می‌کنم زیرا بسیاری از افراد از طریق پست‌های وبلاگ، مقاله‌ها و ویدیوهای آنلاین به من آموزش دادند. تدریس به من این امکان را می دهد که به دیگران آنطور که دوست داشتم به من آموزش دهند، جبران کنم. بسیاری از دوره های من رایگان هستند زیرا به بازپرداخت اعتقاد دارم.

من یک شوهر و پدر با سه فرزند شگفت انگیز هستم. می‌توانید در درباره من اطلاعات بیشتری کسب کنید. امیدوارم شما را در یکی از دوره های آموزشی خود ببینم. خیلی ممنون!

دوره های این مدرس:

آموزش گردش کار ویرایش عکس Lightroom Landscape برای iPad

Lightroom Landscape Photo Editing Workflow for iPad

"یاد بگیرید که چگونه از Adobe Lightroom برای iPad برای ایجاد تصاویر منظره منحصر به فرد استفاده می کنم. با بیش از 15 سال تجربه Lightroom، گردش کار من به طور چشمگیری تغییر کرده است. Ov. .."


آموزش مفهوم اصلی - مبتدی تا پیشرفته

Master Notion - Beginner to Advanced

یاد بگیرید که چگونه از Notion استفاده کنید و ابزارهایی برای سازماندهی زندگی شخصی و کاری خود ایجاد کنید.


آموزش شروع با مفهوم - مبتدی تا پیشرفته

Getting Started with Notion - Beginner to Advanced

"Notion ابزار قدرتمندی است که به شما امکان می دهد ابزارها و فرآیندهای خود را برای سازماندهی ماندن ایجاد کنید. از زمانی که Notion را برای خودم کشف کردم، ابزاری را ایجاد کردم ...."