Dawid Czagan

Dawid Czagan در فهرست 10 هکر برتر HackerOne قرار گرفته است. وی آسیب پذیری های امنیتی را در گوگل ، یاهو ، موزیلا ، مایکروسافت ، توییتر و سایر شرکت ها پیدا کرده است. وی به دلیل شدت این اشکالات جوایز بی شماری را برای یافته های خود دریافت کرده است. وی دوره های آموزشی امنیتی را در کنفرانسهای مهم صنعت مانند Hack In The Box، CanSecWest، 44CON، Hack In Paris، DeepSec، BruCON و بسیاری از مشتریان شرکت ارائه داده است. دانش آموزان وی شامل متخصصان امنیتی از شرکت های Oracle ، Adobe ، Red Hat ، Trend Micro ، Philips ، ESET ، ING و بخش دولتی هستند. Dawid Czagan بنیانگذار و مدیر عامل شرکت آزمایشگاه امنیت سیلزیا است که خدمات تخصصی حسابرسی و آموزش امنیت را ارائه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش هک برنامه وب: جعل درخواست بین سایت (CSRF)

Web App Hacking: Cross-Site Request Forgery (CSRF)

این دوره به درک حمله CrossSite Request Forgery (CSRF) کمک می کند. شما خواهید آموخت که چگونه حمله CSRF عمل می کند ، عواقب شدید چگونه می تواند در نتیجه این حمله اتفاق بیفتد ، و مشکلات مشترک با اجرای ضد CSRF چیست.


آموزش هک برنامه وب: هک پردازش XML

Web App Hacking: Hacking XML Processing

این دوره به درک انواع مختلف آسیب پذیری در پردازش XML کمک می کند. شما می آموزید که چگونه برنامه های وب را برای نقص های مختلف پردازش XML آزمایش کنید و چطور اقدامات متقابل برای این مشکلات ارائه دهید.


آموزش تست نفوذ برنامه وب: رمزنگاری ضعیف

Web Application Penetration Testing: Weak Cryptography

رمزنگاری برای ایمن سازی برنامه های وب مدرن استفاده می شود. مسئله این است که خیلی چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند و رمزنگاری ضعیف می تواند منجر به عواقب بسیار شدید شود. به همین دلیل این موضوع برای آزمایش کنندگان نفوذ جالب است.


آموزش هک برنامه وب: قرار گرفتن در معرض حساسیت داده ها

Web App Hacking: Sensitive Data Exposure

این دوره به درک انواع مختلف قرار گرفتن در معرض اطلاعات حساس در برنامه های وب مدرن کمک می کند. در مورد آزمایش قرار گرفتن در معرض اطلاعات حساس ، مشکلات رایج و اقدامات متقابل یاد خواهید گرفت.


آموزش تست امنیت برنامه های کاربردی وب با هک گوگل [ویدئو]

Web Application Security Testing with Google Hacking [Video]

قفل اسرار Google Hacking برای محافظت از برنامه های وب را باز کنید. از طریق آموزش های ویدیویی جامع، تکنیک هایی را برای شناسایی و ایمن سازی آسیب پذیری ها کشف کنید.


آموزش هک برنامه وب: احراز هویت هک

Web App Hacking: Hacking Authentication

این دوره به درک انواع آسیب پذیری در مکانیزم احراز هویت کمک می کند. شما می آموزید که چگونه برنامه های وب را برای نقص در تأیید اعتبار مختلف آزمایش کنید و چطور اقدامات متقابل برای این مشکلات ارائه دهید.


آموزش هک برنامه وب: حملات کوکی

Web App Hacking: Cookie Attacks

در این دوره ، خواهید آموخت که چگونه عواقب شدید ممکن است در نتیجه پردازش ناامن کوکی رخ دهد. خواهید دید که چگونه حملات کوکی در عمل کار می کند و چگونه می توان برنامه های وب را برای نقص های مختلف پردازش کوکی ها آزمایش کرد.


آموزش تست نفوذ برنامه وب: اعتبار سنجی ورودی

Web Application Penetration Testing: Input Validation

در این دوره آموزشی، نحوه تست اعتبارسنجی ورودی در برنامه های کاربردی وب را یاد خواهید گرفت. اکثر حملات به برنامه های وب مربوط به اعتبار سنجی نامناسب ورودی است و به همین دلیل است که این موضوع برای آزمایش کنندگان نفوذ جالب است.


آموزش اسرار هک وب: نحوه هک قانونی و کسب هزاران دلار در HackerOne [ویدئو]

Web Hacking Secrets: How to Hack Legally and Earn Thousands of Dollars at HackerOne [Video]

بر تست امنیت برنامه های وب مسلط شوید و به یک شکارچی موفق باگ تبدیل شوید


آموزش کارشناس هک وب - تسلط کامل در بهره برداری [ویدئو]

Web Hacking Expert - Full-Stack Exploitation Mastery [Video]

به یک متخصص هک وب تبدیل شوید و کار حرفه ای خود را در هک تسریع کنید. شما گام به گام متوجه خواهید شد که چگونه تمام حملات آسیب پذیری در دنیای واقعی با کمک دموها در سراسر جهان کار می کنند.


آموزش تست نفوذ برنامه وب: مدیریت خطا ناامن

Web Application Penetration Testing: Insecure Error Handling

در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه عواقب شدید در نتیجه مدیریت ناامن خطا در برنامه های کاربردی وب مدرن رخ می دهد. نحوه آزمایش برنامه های کاربردی وب برای مدیریت ناامن خطا و نحوه جلوگیری از بروز این مشکلات را خواهید دید.


آموزش دسترسی به اعتبار نامه با Hashcat

Credential Access with Hashcat

Hashcat شماره یک شماره رمز عبور آفلاین است که توسط اعضای تیم قرمز و آزمایش کنندگان نفوذ استفاده می شود. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از Hashcat برای شکستن رمزهای عبور با تکنیک های مختلف شکستن رمز عبور استفاده کنید ، این دوره برای شما مناسب است.


آموزش جعبه ابزار وب هکر - ابزارهای مورد استفاده توسط هکرهای موفق [ویدئو]

Web Hacker's Toolbox - Tools Used by Successful Hackers [Video]

بخشی از یک دوره آموزشی آنلاین در مورد ابزارهای مورد استفاده توسط هکرهای موفق باشید که با دموها و توضیحات گام به گام نحوه استفاده از این ابزارها در عمل ارائه شده است.


آموزش هک برنامه وب: مشکلات ذخیره سازی

Web App Hacking: Caching Problems

مشکلات ذخیره می تواند منجر به عواقب بسیار شدید شود. این دوره به شما انواع مختلف مشکلات ، اشتباهات رایج و اقدامات متقابل مربوط به پردازش حافظه پنهان را در برنامه های وب مدرن آموزش می دهد.


آموزش هک برنامه وب: عملکرد بازنشانی رمز عبور هک

Web App Hacking: Hacking Password Reset Functionality

این دوره به شما کمک می کند انواع مختلف آسیب پذیری در قابلیت تنظیم مجدد رمز عبور را درک کنید. شما می آموزید که چگونه برنامه های وب را برای نقص های مختلف در قابلیت تنظیم مجدد رمز عبور آزمایش کنید و چطور اقدامات متقابل برای این مشکلات ارائه دهید.