Avinash Yadav

علاقه مندان به اینفوسک ، محقق در HackeroneI am Avinash ، یک InfoSec Ardent با علاقه ویژه به مدیریت امنیت سایبری و همچنین آزمایش نفوذ دوسوکور. در حالی که در مرحله یادگیری خود بودم ، با مشکلات مختلفی روبرو شدم و همیشه درمورد اینکه چه چیزی یاد بگیرم ، چه چیزی نباید یاد بگیرم ، از کجا یاد بگیرم و مهمترین چگونگی گیج هستم! پس از تلاش بی حد و حصر و تلاش برای یادگیری به معنای واقعی کلمه هر چیز ممکن برای دیدن ، حقیقت را کشف کردم - تمام وقتم را برای یادگیری چیزهایی که مهم نبودند تلف کردم. من چیزهایی را یاد می گرفتم که هیچ کس هرگز به آنها اهمیت نمی داد. من از منابع تصادفی و کسانی که به اصطلاح متخصص بودند و خودشان با مشاغل خود دست و پنجه نرم می کردند یاد گرفتم. بعد از اتلاف وقت زیاد ، با افراد جدی که قبلاً موفق بودند آشنا شدم. این رهبران واقعی اندیشه صنعت بودند که آنچه را در مهارتهای خود از دست داده ام به من آموختند.
دوره های این مدرس:

آموزش اسکنر Nessus - اسکن شبکه از مبتدی تا پیشرفته [ویدئو]

Nessus Scanner - Network Scanning from Beginner to Advanced [Video]

این دوره از مبتدی تا پیشرفته به شما کمک می کند تا ارزیابی کامل آسیب پذیری سیستم را انجام دهید. ما پیکربندی می‌کنیم تا از اسکنر Nessus Essentials/Professional در پروژه‌های ارزیابی حرفه‌ای و تست نفوذ استفاده کنیم.


آموزش هک توهین آمیز آشکار شد - تبدیل به یک پنتستر حرفه ای شوید [ویدئو]

Offensive Hacking Unfolded - Become a Pro Pentester [Video]

آموزش انجام تست نفوذ حرفه ای با استفاده از متدولوژی های شرکتی در دنیای واقعی و تهیه گزارش های درجه صنعتی.


آموزش Burp Suite Unfiltered - رفتن از مبتدی به پیشرفته [ویدئو]

Burp Suite Unfiltered - Go from a Beginner to Advanced [Video]

از سخنرانی‌های مفهومی عملی و مفصل در Burp Suite لذت ببرید که به شما کمک می‌کند با آزمایش وب‌سایت‌ها اعتماد به نفس خود را در امنیت ایجاد کنید.