Stella Chrysaki

مدرس دیجیتال مارکتینگ

سلام! من استلا هستم، یک متخصص و مربی دیجیتال مارکتینگ.

من با بسیاری از مشاغل کوچک در سراسر جهان کار کرده ام تا به آنها کمک کنم تا استراتژی های بازاریابی خود را بهبود بخشند و سود خود را افزایش دهند.

من به مشتریانم کمک می‌کنم تا مشتریان جدید جذب کنند و همچنین با استفاده از تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال و آفلاین، فروش بیشتری به پایگاه مشتریان فعلی‌شان انجام دهند.

با داشتن چندین سال تجربه در صنعت بازاریابی و کسب و کار، می توانم نقاط دردناک یک کسب و کار را شناسایی کرده و راه حل هایی برای آنها ارائه دهم.

در اینجا در Skillshare، من دانش خود را به دوره‌هایی با هضم آسان تبدیل می‌کنم و امیدوارم با درک آسان آن‌ها ارزشی برای شما فراهم کنم تا بتوانید مهارت‌ها، نکات جدید را بیاموزید و مشکلات بازاریابی خود را بدون نیاز به حل کنید. آنها را برون سپاری کنید.

حتماً من را در Skillshare دنبال کنید تا به‌روز بمانید و هر بار که دوره جدیدی را منتشر می‌کنم مطلع شوید :)

-Stella-

دوره های این مدرس:

آموزش یک وب سایت Wix با تبدیل بالا برای کسب و کار خود ایجاد کنید

Create a High Converting Wix Website for Your Business

"یاد بگیرید چگونه از ابتدا یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید که ترافیک ایجاد کند و سرنخ ها را تبدیل کند. طراحی وب WIX | یک وب سایت با تبدیل بالا برای Yo ایجاد کنید. .."


آموزش مخاطبان و بازار هدف خود را شناسایی کنید | تقسیم بندی، هدف، موقعیت یابی

Identify your target audience and market | Segmentation, Target, Positioning

در این کلاس، مخاطبان و بازار هدف خود را شناسایی کنید | تقسیم‌بندی، هدف، موقعیت‌یابی شما می‌توانید نحوه تقسیم‌بندی، هدف‌گذاری، موقعیت‌یابی نام تجاری و هو را بررسی کنید. ..


آموزش پانورامای چرخ و فلک Canva بدون درز برای اینستاگرام ایجاد کنید

Create seamless Canva carousel panoramas for Instagram

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه چرخ فلک های بدون درز ایجاد کنید که می تواند تعامل شما را افزایش دهد و فالوور اینستاگرام شما را افزایش دهد؟ در این کلاس شما گام به گام ho را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش کلاس کارشناسی ارشد برندسازی: هویت برند، استراتژی برند و فعال سازی

Branding Masterclass: Brand Identity, Brand Strategy & Activation

از ابتدا یک هویت برند متقاعد کننده ایجاد کنید که باعث ایجاد اعتماد و شناخت برند می شود برندسازی برای موفقیت یک تجارت بسیار مهم است. این عادلانه نیست. .."


آموزش استراتژی های داستان سرایی برند: از یک استراتژی ارتباطی موثر استفاده کنید و مخاطبان خود را جذب کنید

Brand Storytelling Strategies: Leverage an effective communication strategy and hook your audience

«سلام و به کلاس استراتژی های داستان سرایی برند خوش آمدید! احتمالاً قبلاً با این جمله برخورد کرده اید: "مردم آنچه شما گفتید را فراموش خواهند کرد، مردم فراموش خواهند کرد. .."