Stephanie Rault

هنرمند انتزاعی، رسانه مورد علاقه: رنگ

سلام!

من استفانی هستم و دوست دارم تکنیک‌های مختلف را در استفاده از آبرنگ‌ها و جوهرهایم... و هر منبع دیگری که پیدا کنم، کشف و امتحان کنم!

من به تازگی خود را راه اندازی کردم، و اگر آن را تکمیل کردید، یک هدیه دریافت خواهید کرد! جزئیات را در بحث در اینجا بیابید!

من اغلب در حفره‌های خرگوش می‌افتم که به طور کامل آنها را بررسی می‌کنم تا چیزهای شگفت‌انگیزی برای بازگرداندن به کارم پیدا کنم، که عمدتاً انتزاعی است و در مورد رنگ‌ها زیاد است. چه مطالعات تک رنگ، چه انفجارهای رنگی کامل یا کار با پالت‌های رنگی محدود، هر کاری که انجام می‌دهم، متوجه شده‌ام که همه اینها به بازی با رنگ مرتبط است.

این روزها، انگشتان پاهایم را در مواد ترکیبی فرو می‌برم، پاستل و انواع دیگر علامت‌گذاری را در چکیده‌هایم می‌آورم، اما همیشه به تماشای بازی رنگ‌ها برمی‌گردد.

بنابراین، طبیعی است که اولین کلاس Skillshare خود را برای آموزش نحوه ساخت صفحات نمونه هنرمندانه از خودتان راه اندازی کنم!

به اینجا خوش آمدید، و لطفاً در تماس با ما دریغ نکنید!

استفانی

دوره های این مدرس:

آموزش نمونه های رنگی بازیگوش: با آبرنگ های خود آشنا شوید

Playful Color Swatches: Get To Know Your Watercolors

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که رنگ‌های آبرنگ خود را به شکلی سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده بشناسید تا با آنها و خواص آنها آشنا شوید. من به شما نیز آموزش خواهم داد.