Toniko Pantoja

انیماتور دو بعدی، طراح شخصیت

تونیکو پانتوجا یک انیماتور دو بعدی، طراح شخصیت و هنرمند استوری‌برد است. مشتریان او عبارتند از Dreamworks Animation، Netflix Animation، Skybound، Amazon Studios، Cartoon Network، TONKO House، Studio La cachette و بسیاری دیگر. او روی تولیدات برجسته ای مانند Invincible، How to Train your Dragon 30 Wish Dragon، The Croods 2، KIPO: Age of the wonderbeasts، PIG: The Dam keeper Poems، The Adventures of Puss in Boots، Trolls، Clarence و غیره کار کرده است. پروژه هایی که هنوز فاش نشده اند. اگرچه تونیکو فردی در این صنعت است، اما بیشتر خود را به عنوان یک انیماتور مستقل می بیند و پروژه های اصلی خود را توسعه می دهد. تونیکو یک حضور آنلاین و کانال یوتیوب دارد که در آن درباره سفر خود صحبت می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش تخیل خود را متحرک کنید: یک استوری بورد متحرک از ابتدا ایجاد کنید

Animate Your Imagination: Create an Animated Storyboard From Scratch

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش انیمیشن دو بعدی کاراکتر: ایجاد حرکت در Adobe Animate

2D Character Animation: Create Movement in Adobe Animate

با افزودن رنگ، احساسات و حرکت پویا، طرح های شخصیت خشن خود را برای نمایش بزرگ آماده کنید. قدم گذاشتن در دنیای اژدها، ترول ها و صحبت کردن. .."


آموزش پس زمینه دو بعدی: صحنه های خیره کننده برای انیمیشن های خود ایجاد کنید

2D Backgrounds: Create Stunning Scenes for Your Animations

"آماده طراحی دنیای شگفت انگیز هستید؟ صحنه های پویا و هیجان انگیزی ایجاد کنید که انیمیشن شما را به سطح بالاتری برساند! قدم گذاشتن به دنیای اژدها، ترول ها. .."


آموزش Adobe Animate Essentials: 2D Animation Fundamentals

Adobe Animate Essentials: 2D Animation Fundamentals

"تصاویر خود را زنده کنید و جادوی انیمیشن را با Adobe Animate کشف کنید! قدم گذاشتن در دنیایی از اژدها، ترول ها و سگ های سخنگو فقط یک اقدام است. .."


آموزش طراحی شخصیت برای انیمیشن: طراحی و ساخت شخصیت های به یاد ماندنی

Character Design for Animation: Design and Craft Memorable Personalities

"طراح شخصیت درونی خود را آزاد کنید و شخصیت های بصری جذاب و قابل ربط بسازید که بینندگان شما را مجذوب خود می کند. قدم گذاشتن به دنیای اژدهاها، ترو. .."