Julia Leister

تصویرگر و طراح سطح

سلام! من جولیا هستم که با نام junoregen نیز شناخته می شود و یک تصویرگر و طراح سطح از آلمان هستم. با عشق به همه چیزهای قدیمی و زودگذر، مانند تمبر، کتاب کبریت، و پوستر، از گذشته الهام می‌گیرم و در عین حال کارم را مدرن و تازه با پالت‌های رنگی پر جنب و جوش و بافت‌های فراوان نگه می‌دارم.

من این فرصت را داشته ام که با برندها و شرکت هایی مانند HP Inc.، CASETiFY، Birdhouse Skateboards، Imparfaite و Splice و همچنین بسیاری از نوازندگان و شرکت های ضبط مانند Majestic Casual، A.L.I.S.O.N.، vern matz و بسیاری دیگر همکاری کنم.

علاوه بر کار تصویرسازی من، می‌توانید هنر من را نیز در اینجا بیابید، جایی که من آخرین خلاقیت‌هایم را به اشتراک می‌گذارم و با علاقه‌مندان به هنر ارتباط برقرار می‌کنم. خوشحالم که مهارت‌ها و دانش خود را در اولین کلاس Skillshare با شما به اشتراک می‌گذارم، جایی که شما را در ایجاد یک عروسک کاغذی با الهام از سبک قدیمی راهنمایی می‌کنم و بهترین نکات و تکنیک‌هایم را در مورد طراحی با Procreate به اشتراک می‌گذارم.

در این سفر به من بپیوندید تا دنیای تصویرسازی، طراحی سطح، و زیبایی گذشته را با پیچ و تاب مدرن بررسی کنیم. بیایید با هم چیز شگفت انگیزی ایجاد کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر یکپارچهسازی با سیستمعامل: عروسک کاغذی خود را در Procreate بسازید

Retro Illustration: Make Your Own Paper Doll in Procreate

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه عروسک کاغذی قدیمی خود را در Procreate به تصویر بکشید. آیا به مد وینتیج یا طراحی مد به طور کلی علاقه مند هستید و انج. .."