Vicky Barone

سلام! من ویکی بارون هستم.

من در مأموریتی هستم که روز شما را روشن کنم. به همین سادگی. کار من بیش از 20 سال است که در هزاران محصول در سراسر جهان نمایش داده شده است و امیدوارم که کمی مثبت و شادی را به همه و همه اضافه کند.

من یک طراح خودآموخته هستم و استودیوی خلاقانه خود را راه اندازی کرده ام و مجوز فروش آثار هنری ام در سراسر جهان را صادر کرده ام. از طریق شراکت های صدور مجوز من، محصولات با کار من در فروشگاه هایی از جمله Target، Wal-Mart، World Market، Bed Bath Beyond، Walgreens، Amazon، Land of Nod، Five Below و بسیاری دیگر وجود داشته است. به طور خاص، کارت های تبریک من در 20 سال گذشته میلیون ها فروخته شده است. من این فرصت شگفت انگیز را داشته ام که با طیف گسترده ای از برندها، از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ کار کنم و وقت خود را برای کمک به اهدافی که برایم مهم هستند، اختصاص می دهم. کار من از رنگ، طبیعت، الگوهای هندسی و روابط و تجربیات منحصر به فرد من در زندگی من الهام گرفته شده است.

از طریق آموزش، امید من این است که بتوانم به شما انگیزه بدهم که مسیر خود را دنبال کنید تا شغلی را پیدا کنید که برای شما شادی ایجاد کند.

برای اطلاعات بیشتر، از اینستاگرام دیدن کنید یا من را دنبال کنید @vicky_barone .

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر Adobe Illustrator: ایجاد هنر سفارشی Silhouette

Introduction to Adobe Illustrator: Creating Custom Silhouette Art

"قفل Adobe Illustrator را با ایجاد یک شبح دلخواه از یکی از موضوعات مورد علاقه خود باز کنید! در این کلاس، با آموزش adva به شما شروع خواهم کرد. .."