Anthony Pell

گیتاریست، نوازنده بیس، معلم

من آنتونی پل، معلم گیتار هستم که هزاران درس گیتار و صدها دانش آموز گیتار و گیتار باس را در زادگاهم ملبورن، استرالیا تدریس کرده ام. به عنوان یک معلم گیتار با 30 تا 40 شاگرد هفتگی، من از تجربیات متنوع موسیقی و مدرک هنر/موسیقی خود برای خیاطی دروس انفرادی برای همه سنین و سطوح از مبتدی تا گیتاریست پیشرفته تر استفاده می کنم.

بسیاری از شاگردان من مبتدی هستند که در یادگیری اصول نواختن گیتار از جمله آکورد، نواختن نواختن، نت و تئوری موسیقی به کمک نیاز دارند. تجربه گسترده من در آموزش مبتدیان باعث شده است تا مطالب و نکاتی را تهیه کنم که روزانه به دانش آموزان آموزش می دهم.

من کتاب‌های مبتدی و متوسط ​​را بر اساس آنچه از سال 2008 به دانش‌آموزان آموزش داده‌ام نوشته‌ام. بسیاری از کتاب‌های مبتدی گیتار که خوانده‌ام تعادل مناسبی ندارند. آنها عناصر ضروری مانند نحوه تغییر صحیح بین آکوردها را از دست دادند، یا فقط نت خوانی را آموزش دادند که آموزش خود به عنوان یک گیتاریست مبتدی ممکن است سخت باشد یا فاقد یک طرح یا ساختار متمرکز بودند.

با استفاده از همین اصول آموزشی ، یک کلاس Skillshare ایجاد کردم تا به مبتدیان کاملاً مبتدی در گیتار کمک کنم.

من می‌خواهم به مردم کمک کنم تا به اهدافشان در نواختن موسیقی و گیتار دست یابند، چه این که یک آهنگ سه آکورد ساده را بزنند، چه یاد بگیرم که چگونه با تغییرات پیچیده آکورد بداهه‌نویسی کنیم. من وقف دانش آموزانی هستم که مایل به تمرین گیتار و مطالعه موسیقی هستند، زیرا من نیز یک نوازنده تمرین گیتار و دانش آموز موسیقی هستم. ادامه یادگیری و رشد یک سفر مداوم برای همه موسیقی دانان جدی است.

اطلاعات بیشتر در مورد آموزش‌های گیتار من را می‌توانید در وب‌سایت بیابید که کانال YouTube خود را نیز دارد.

علاوه بر این، می‌توانید برای راهنمایی‌های گیتار و دیدن آنچه که من به عنوان یک نوازنده گیتار، نوازنده بیس و کنترباس در حال انجام هستم، من را دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش آکوردهای گیتار مبتدی: نواختن و چیدن آسان

Beginner Guitar Chords: Easy Strumming and Picking

"آیا همیشه می خواستید نحوه نواختن گیتار را یاد بگیرید اما نمی دانستید از کجا شروع کنید؟ پس این کلاس گیتار برای شماست! این کلاس آموزش گیتار ساخته شده است. .."