Michael Flaherty

من مایکل فلاهرتی هستم.

من بزرگ شدم که می خواستم انیماتور، طراح بازی های ویدیویی و معلم شوم.

و نه یا.

چون وقتی جوان هستید، معلم بودن و انیمیشن/ساخت بازی های ویدیویی در تعطیلات مدرسه ممکن به نظر می رسد.

همانطور که اتفاق افتاد، من به‌عنوان یک انیماتور دو بعدی آموزش دیدم، اما بعد از آن زندگی‌های زیادی در مسیر شغلی من قرار گرفت و امروز متوجه شدم که به عنوان دستیار آموزشی در یک مدرسه با نیازهای ویژه کار می‌کنم.

من جوان عزیز، خوشحال خواهید شد که بدانید شغل روزانه ای دارید که دوست دارید و هنوز وقت آزاد کافی برای دنبال کردن رویاهای خلاقانه خود دارید: انیمیشن، نوشتن داستان، ساخت بازی های ویدیویی، آهنگسازی...

عشق دوقلوی من چیزهایی می‌سازند و به دیگران کمک می‌کنند تا به پتانسیل‌هایشان دست یابند.

خارج کردن چیزی از تخیل من و وارد دنیای واقعی یک چالش سرگرم کننده است، اما کمک به رشد خلاقانه به کسی نیز بسیار شیرین است: نشان دادن به شما اینگونه است که می توانید این کار را انجام دهید و ببینید که کار خود را با آن انجام می دهید. این چیزی است که من را خوشحال می کند.

من در ساخت اولین بازی خود، Naughty Teddies Invade the Museum، چیزهای زیادی یاد گرفتم، که در حالی که دارم بر اساس آن بازی بعدی خود را می سازم، مدتی هم برای آموزش چیزهایی که یاد گرفتم صرف می کنم: به خصوص چیزهایی که داشتم. تا خودم بفهمم چون هیچ آموزشی برای آن پیدا نکردم.

دوره های این مدرس:

آموزش متحرک سازی بافت ها بر روی شخصیت های بازی سه بعدی در گودو

Animating Textures on 3D Game Characters in Godot

"اگر عاشق زیبایی شناسی بازی سه بعدی یکپارچهسازی با سیستمعامل متحرک سازی بافت های روی صورت یک شخصیت هستید و می خواهید بتوانید این کار را برای خودتان انجام دهید، اما به کمک کمی نیاز دارید."