Alicia Puran

هنرمند، نوازنده، معلم

سلام، من آلیشیا پوران هستم. با وجود داشتن پیشینه علمی، من هنرمندی خودآموخته هستم که عمدتاً در آبرنگ و جوهر کار می‌کنم، اما در گذشته نقاشی‌های بزرگی با اکریلیک انجام داده‌ام. من علاقه خاصی به نقاشی حیوانات واقع گرایانه و فانتزی به خصوص حیوانات دریایی دارم. پس از انجام پرتره های متعدد از حیوانات خانگی، شروع به پرداختن به پرتره های انسان و خلق شخصیت های فانتزی کردم. من همچنین یک نوازنده نوازنده با نام Dream Manta هستم و عاشق طراحی و نقاشی روی جلد تک‌آهنگ‌هایی هستم که در Spotify و YouTube منتشر می‌کنم. برای من، هنر بخش بزرگی از شخصیت من است و به من کمک می‌کند تا تمام ایده‌هایی را که در سرم دارم و نمی‌توانم با کلمات بیان کنم، بپذیرم.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای آبرنگ از طریق کوکی ها

The Beginner's Guide to Watercolors through Cookies

"این کلاس برای مبتدیان طراحی شده است تا مقدمه ای سرگرم کننده، غیر ترسناک و کاملاً همه جانبه برای استفاده از آبرنگ برای ایجاد یک مجموعه باشد. ..."


آموزش چگونه یک حیوان آسمانی با آبرنگ، گواش و جوهر بسازیم

How to Create a Celestial Animal in Watercolors, Gouache and Ink

"در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه با آبرنگ، گواش و... افکت آسمان شب رویایی ستارگان، صورت های فلکی و سحابی های رنگارنگ را ایجاد کنید."


آموزش چگونه یک اژدهای دریایی علف هرز را با آبرنگ و جوهر بکشیم و نقاشی کنیم

How to Draw and Paint a Weedy Sea Dragon in Watercolors and Ink

«یک اژدهای دریایی زیبا را با آبرنگ طراحی و نقاشی کنید! آلیشیا به هنرمندان هر آنچه را که برای ایجاد یک نقاشی زیبا از کشش دریای علف های هرز باید بدانند، آموزش خواهد داد. .."


آموزش چگونه یک لاک پشت دریایی را با آبرنگ و جوهر بکشیم و نقاشی کنیم

How to Draw and Paint a Sea Turtle in Watercolors and Ink

"یک لاک پشت دریایی زیبا را با آبرنگ طراحی و نقاشی کنید! آلیسیا به هنرمندان مبتدی هر آنچه را که برای خلق یک نقاشی زیبا از دریا باید بدانند، آموزش خواهد داد. .."


آموزش نحوه طراحی و رنگ آمیزی دلقک ماهی در آبرنگ با برجسته های فلزی و جوهر

How to Draw and Paint Clownfish in Watercolors with Metallic Highlights and Ink

«در این کلاس به شما آموزش می دهم که چگونه یک نقاشی زیبا، واقع گرایانه و درخشان از یک جفت دلقک ماهی را قدم به قدم خلق کنید. ابتدا به شما نحوه اسکیل زدن را آموزش می دهم. .."