Somia Ab

دوره های این مدرس:

آموزش دستور پخت قهوه سرد 5 طعم

5 Flavours Iced Coffee Recipes

"سلام به همه و به کلاس جدید خوش آمدید. این کلاس در مورد دستور العمل های قهوه سرد است. در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه 6 طعم قهوه سرد را به راحتی درست کنید. ..."


آموزش دستور پخت پاپ کورن 3 طعم (BBQ، پنیر و ذرت، شیرین و فلفل قرمز)

3 Flavours Popcorn Recipes ( BBQ, Cheese & Corn, Sweet & Chili)

"سلام به همه و به کلاس جدید من خوش آمدید. این کلاس در مورد کلاس های آخر من متفاوت است و شما از آن لذت خواهید برد. این در مورد پاپ کورن با طعم خانگی است. چگونه. .."


آموزش 4 دستور غذای خانگی فوکاچیا ایتالیایی

4 Homemade Italian Focaccia Recipes

"نان فوکاچیا با پوسته جویدنی ترد، مرکز نرم هوادار و رویه رزماری شگفت انگیز سیر. آموزش ویدیویی را تماشا کنید و ببینید چقدر آسان است که آن را خانگی درست کنید. ..."


آموزش کوکی های کره ای

Butter cookies

"کوکی های کره ای سلام به همه و به کلاس من خوش آمدید، در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه بهترین دستور پخت کوکی های کره ای را با مواد ساده و ساده درست کنید..."


آموزش 3 دستور دسر عربی

3 Arabic Desserts Recipes

"سلام به همه و به کلاس من در Skillshare خوش آمدید به عنوان یک دختر عربی این کلاس کلاس مورد علاقه من است زیرا همه چیز در مورد دسرهای عربی است. در این کلاس یو. .."


آموزش 5 دستور پخت شکلات (قسمت 1)

5 Chocolate Bars Recipes (part1)

"سلام به همه در این کلاس با نحوه درست کردن شکلات تخته ای آشنا می شوید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید طعم های مختلف را درست کنید برخی از طعم ها عجیب و غریب است. .."


آموزش دستور تهیه بستنی پسته با 3 ماده

3 Ingredients Pistachio Ice Cream recipe

"سلام بچه های کلاس جدید من. این کلاس مورد علاقه من است، درباره بستنی هایی است که بستنی را دوست ندارند به خصوص بستنی طعم دار این دوره در مورد هو است. .."


آموزش دستور پخت کوکی های یک دقیقه ای (شکلات چیپسی، شکلات سه گانه . . .)

One minute cookies recipes ( chocolate chip, triple chocolate. . . )

"سلام به دومین کلاس من در skillshare خوش آمدید، من بسیار هیجان زده هستم که این کلاس را با شما به اشتراک می گذارم. این کلاس در مورد کوکی هایی است که کوکی ها را دوست ندارند اما این بار من w. .."


آموزش بستنی بستنی شکلاتی 2 موادی

2 Ingredients Chocolate Ice Cream Popsicles

"سلام دوستان و به کلاس جدید من در Skillshare خوش آمدید در این کلاس من نشان خواهم داد که چگونه ساده ترین دستور العمل های بستنی را که تا به حال درست کرده اید و تنها با 2 آی. .."


آموزش 4 دستور العمل آسان برای بمب های شکلاتی خانگی

4 Easy homemade chocolate bombs recipes

"این کلاس کوتاه و شیرین برای عاشقان شکلات عالی است          در این کلاس شما طرز تهیه 4 دستور پخت بمب شکلاتی مختلف را خواهید دید. من به شما نشان خواهم داد..."


آموزش دستور پخت آسان براونی خانگی

Easy homemade brownies recipe

"مقدمه: در این کلاس یاد می گیرید که چگونه بهترین براونی هایی را که تا به حال می خواهید درست کنید. این دستور پخت آسان براونی حدود 30 دقیقه طول می کشد تا از sta. .."