Sarah Peters

چرم کاری و زندگی پایدار

سلام، من سارا هستم. مادر دو فرزند، غذای مقوی برای یک خانواده پرمشغله پرورش می دهد. ثابت کنید که می‌توانید غذای خود را برای خانواده خود بدون تعهد زمانی زیاد پرورش دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش چرم کاری: تکنیک های تکمیل لبه برای لبه های صاف و زیبا

Leatherwork: Edge Finishing Techniques for Beautiful Smooth Edges

«لبه‌های تمام‌شده چرم دباغی شده با دانه‌های کامل و گیاهی می‌تواند پروژه زیبایی را ایجاد کند یا آن را خراب کند! لبه های به خوبی تکمیل شده نه تنها عنصر زیبایی را به هر کدام اضافه می کنند. .."


آموزش ابزار چرم کاری: ابزار مبتدی و تیز کردن

Leatherwork Tools: Beginner Tools & Sharpening

"من اینجا هستم تا سردرگمی ابزارهای صنایع دستی چرمی و آنچه را که واقعاً برای شروع کار در کاردستی جدید خود نیاز دارید، از بین ببرم! گزینه های بی پایانی برای ابزارها وجود دارد. .."


آموزش ساخت: حامل شراب چرمی

Learn to Make: A Leather Wine Carrier

"یکی دیگر از طرح های مورد علاقه من! این یک شراب زیبا و منحصر به فرد با دوخت های پیچیده است که واقعاً آن را از بقیه متمایز می کند. از جزییات. .."


آموزش چگونه یک کیف عینک آفتابی چرمی آستردار برای چرم‌کاران مبتدی بسازیم

How to Make a Lined Leather Sunglasses Case for the Beginner Leatherworker

"می دانم، می دانم... شما ناامیدانه به دنبال آموزش گام به گام، ضربه به ضربه بودید که چگونه یک هدیه زیبا و منحصر به فرد برای خود بسازید یا بفروشید..."


آموزش نحوه ساخت: بند گیتار چرمی پد دار

How to Make: Padded Leather Guitar Strap

"هدیه چرمی نهایی DIY برای نوازنده زندگی شما! این یکی از پروژه های سفارشی مورد علاقه من است که برای مشتریانم ایجاد می کنم - فکری که به ... می رود."


آموزش لیزر حکاکی چرم: راهنمای کامل برای حکاکی های زیبا

Laser Engraving Leather: Complete Guide for Beautiful Engravings

"در یک کلاس جامع بر هنر حکاکی لیزری چرم مسلط شوید! برای قرن‌ها، اجناس چرمی بهترین لوازم جانبی برای افزودن رنگ‌های پیچیده بوده‌اند. .."