Gabriel Scott

با تکنولوژی از آینده ای روشن تر لذت ببرید

سلام دانش آموزان،

من مربی شما گابریل ارشد اسکات هستم. به عنوان موسس و مدیر عامل شرکت Disability Associates، نزدیک به 35 سال است که به نمایندگان غیر وکالت تامین اجتماعی آموزش و پشتیبانی نرم افزاری ارائه می دهم.

من همچنین سابقه پزشکی و فناوری اطلاعات گسترده ای دارم که بیش از سه دهه و نیم را شامل می شود. در حالی که در طراحی بازی‌های سه بعدی و زبان‌شناسی هوش مصنوعی نیز تخصص دارم، طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال را ایجاد و به کار گرفته‌ام، از نرم‌افزار مدیریت پرونده گرفته تا بازی‌های سه بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی، مدل‌سازی سفارشی، انیمیشن، و تولید ویدیو.

تحصیلات رسمی من در زیست شناسی مولکولی و ژنتیک انسانی است. من همچنین سابقه پزشکی مراقبت های ویژه را دارم. چیزهای کمی در زندگی به من لذت بیشتری نسبت به ایفای نقش در آموزش دیگران می دهد. هدف شخصی من ارائه ارزش استثنایی در هر دوره ای است که ارائه می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش AI Linguistics 101 - ارتباط با یک چت بات - قسمت 5

AI Linguistics 101 - Communicating with a Chatbot - Part 5

"نمای کلی کلاس:   AI Linguistics 101 یک برنامه آموزشی شش قسمتی است که برای آموزش نحوه برقراری ارتباط مؤثر با یک ربات چت طراحی شده است. هر بخش به اندازه یک بیت...."


آموزش AI Linguistics 101 - ارتباط با یک چت بات - قسمت 6

AI Linguistics 101 - Communicating with a Chatbot - Part 6

"نمای کلی کلاس:    AI Linguistics 101 یک برنامه آموزشی شش قسمتی است که برای آموزش نحوه برقراری ارتباط مؤثر با یک ربات چت طراحی شده است. هر بخش به اندازه یک بیت...."


آموزش AI Linguistics 101 - ارتباط با یک چت بات - قسمت 1

AI Linguistics 101 - Communicating with a Chatbot - Part 1

"نمای کلی کلاس:    AI Linguistics 101 یک برنامه آموزشی شش قسمتی است که برای آموزش نحوه برقراری ارتباط مؤثر با یک ربات چت طراحی شده است. هر بخش به اندازه یک بیت...."