Brittany Hart

طراح 2D/3D

به‌عنوان یک طراح پرشور دوبعدی و سه بعدی، همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای ایجاد گرافیک‌های بصری خیره‌کننده هستم که مخاطب را مجذوب خود کند. من سال‌ها برای تقویت مهارت‌هایم در نرم‌افزارهای طراحی مختلف، از جمله Blender و Adobe Suite، تلاش کرده‌ام و به روند ایجاد طرح‌های دوبعدی و سه‌بعدی خیره‌کننده علاقه‌مند شده‌ام.

اشتیاق من به طراحی باعث شد که شروع به ایجاد آموزش های Blender کنم تا دانش خود را با دیگرانی که به این زمینه علاقه مند هستند به اشتراک بگذارم. از طریق آموزش هایم، امیدوارم بتوانم الهام بخش و به طراحان نوپا کمک کنم تا ایده های خود را زنده کنند و چیزی واقعا منحصر به فرد و نفس گیر خلق کنند.

اگر به دنبال یادگیری Blender هستید، یا فقط می‌خواهید ببینید چه چیزی با طراحی دو بعدی و سه بعدی امکان‌پذیر است، آموزش‌های من را بررسی کنید و ببینید چه چیزی می‌توانم ارائه دهم. با هم، می‌توانیم دنیای هیجان‌انگیز طراحی را کشف کنیم و ایده‌های شما را به روش‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردید، زنده کنیم.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای ایجاد اتاق های ایزومتریک در بلندر - مبتدی

Guide to Creating Isometric Rooms In Blender - Beginner

"من بریتنی هستم، یک طراح گرافیک و سه بعدی مستقل مستقر در بریزبن استرالیا. کار من با مشتریان بر فیلترهای واقعیت افزوده، برندسازی و پروژه های متاورس متمرکز است. این .."


آموزش راهنمای مدل سازی کفش های سه بعدی در بلندر - مبتدی

Guide to Modelling 3D Shoes in Blender - Beginner

"من بریتنی هستم، یک طراح گرافیک و سه بعدی مستقل مستقر در بریزبن استرالیا. کار من با مشتریان بر روی فیلترهای واقعیت افزوده، برندسازی و پروژه های Metaverse متمرکز است. این .."


آموزش راهنمای مدل سازی Low Poly Island در بلندر - مبتدی

Guide to Modelling Low Poly Island in Blender - Beginner

"برای کمک به تمرین مهارت های سه بعدی خود، توصیه می شود این کلاس را در دستگاه خود دنبال کنید.  قبل از شروع باید Blende را دانلود کنید. ..."


آموزش اولین ساعت شما در بلندر - تمرین مدل سازی مبتدی بلندر - 2023

Your First Hour In Blender - Blender Beginner Modelling Practice - 2023

"من بریتنی هستم، یک طراح گرافیک و سه بعدی مستقل مستقر در بریزبن استرالیا. کار من با مشتریان بر فیلترهای واقعیت افزوده، برندسازی و پروژه های متاورس متمرکز است. این .."