Brandi Cheyenne Harper


اسم من برندی شاین هارپر است. من یک هنرمند بین رشته ای و راهنمای بافتنی هستم که در بروکلین، نیویورک زندگی می کنم. ضمایر من او، او و آنها هستند. خورشید سرطانی، طلوع ماهی، ماه سرطانی. من بدون تنهایی خرچنگ می شوم. من وفادارم و دوست دارم در خانه باشم. زبان عشق من این است که فقط به من اجازه بده دوستت داشته باشم، غذاهای مقوی برایت بپزم، از گیاهخواری بودنت شگفت زده می شوی، و زمانی خوشمزه را برای ما برنامه ریزی کن.

از طریق کارم، سهولت، خلاقیت و تغذیه شادی های ساده زندگی روزمره را ترویج می کنم. من کتاب هایی در مورد چگونگی ایجاد بافتنی های دست ساز محافظ و آینده نگر می نویسم که بر اساس نظریه سیاه، عجیب و غریب و فمینیستی است. امید من این است که با استفاده از بافتنی به عنوان دروازه ای برای شفا و ارتباط با جامعه، به شما قدرت دهم تا شادترین و آرام ترین زندگی تخیل خود را بسازید.

دوره های این مدرس:

آموزش کیت دوخت لبه دار: 8 تکنیک برای ایجاد لبه های بافتنی برجسته

Edgy Stitch Kit: 8 Techniques to Create Standout Knit Edges

با استفاده از این تکنیک‌های زیبای لبه‌های بافتنی، خلاقیت‌های بافتنی خود را از ساخت خانگی به محصول نهایی با حسی دست ساز تبدیل کنید. یک فنجان چای داغ ساده، الف. .."


آموزش بافتنی های مناسب: درک و اصلاح الگوهای بافندگی

Perfect Fit Knits: Understanding and Modifying Knitting Patterns

«لباس‌های بافتنی باکیفیت و متناسب با اندام و حس مد منحصر به فرد خود بسازید. یک فنجان چای داغ ساده، یک چرت بعد از ظهر و بافتنی با یک توپ حجیم ج. .."


آموزش بافندگی سطح بعدی: ژاکت برش خورده خود را ببافید

Next Level Knitting: Knit Your Own Chunky Cropped Sweater

یک ژاکت مدرن و دنج ببافید که شبیه یک اثر هنری است و احساس مراقبت از خود را دارد. یک فنجان چای داغ ساده، یک چرت ظهر و بافتنی با ب. .."