Shivani Jadon

مربی هنر | کارآفرین

من از کودکی توسط مادرم با این دنیای زیبا از رنگ ها و قلم موها آشنا شدم. مادرم که خود یک هنرمند حرفه ای انتزاعی است، همیشه الهام بخش من بوده است. به عنوان یک کودک، بوی رنگ پوستر و احساس قلم موی خشک روی کاغذ، من را به شدت با نقاشی پیوند می داد. من آنقدر غرق در حجم کار و سایر مسئولیت ها بودم که هنرمند درون من نمی توانست زمان یا انگیزه ای برای کشف خلاقیت یا بازی با رنگ ها پیدا کند. همان موقع بود که براش هایم را برداشتم و با یک فنجان چای داغ و در حین گوش دادن به موسیقی قدیمی هندی، دوباره به دنبال عشق واقعی ام رفتم. سفر به مکان های جادویی و لذت بردن از مناظر خیره کننده همیشه به عنوان الهام بخش کار من بوده است. هنر مرا آرام کرد و در سخت ترین روزها به بزرگترین همراه من تبدیل شد.

تقریباً در همان زمانی بود که شروع به نمایش کارهایم در اینستاگرام کردم. امروز، من خانواده‌ای متشکل از بیش از 13000 هنردوست و علاقه‌مند ساخته‌ام که از کار من قدردانی می‌کنند و همچنین می‌خواهند از من بیاموزند.

قلم‌های من بیش از 50 اثر هنری خلق کرده‌اند. باعث شادی در زندگی مردم شود من می‌خواهم نقاشی‌ها و چاپ‌های هنری‌ام به خانه‌های جدید برسند و هر جا که می‌روند، رنگ به آن اضافه کنند. بیشتر از آن، من می‌خواهم مردم هر وقت نقاشی‌های من را می‌بینند، آن لحظات کوچک را گرامی بدارند.

دوره های این مدرس:

آموزش سمفونی فصل: منظره آبرنگ دوستانه مبتدی در فصول در حال تغییر

Season’s Symphony: Beginner friendly watercolor landscape across changing seasons

"خوش آمدید، هنرمندان همکار! در این آموزش مهیج نقاشی با آبرنگ به من بپیوندید تا به دنیای مسحورکننده مناظر و فصول شیرجه بزنیم. از استادی...."


آموزش هنر درمانی با گواش: بدون طرح غروب آفتاب پر جنب و جوش برای مبتدیان

Art Therapy with Gouache: No Sketch Vibrant Sunsets for Beginners

"آیا می خواهید هر بار که غروب خیره کننده ای را مشاهده می کنید صحنه را نقاشی کنید؟ سلام! ما غروب آفتاب را با استفاده از گواش در این کلاس آرامش‌بخش و دوستانه مبتدی کشف خواهیم کرد. .."