Freya Riedlin

طراح، تصویرگر، بانوی گیاهی

من فریا هستم، هنرمند صدور مجوز، طراح الگوی سطح و یادگیرنده مادام العمر. من همچنین یک بانوی گیاهی با حسن نیت هستم و هرگز به امتحان یک دستور غذای جدید یا تلاش برای نوعی خروجی خلاقانه جدید نه نمی گویم.

به عنوان یک کودک، من دائماً دست خود را در یک چیز خلاقانه در اختیار داشتم. اگر کاردستی وجود داشته باشد، احتمالاً آن را امتحان کرده‌ام: روی لباس‌هایم نقل‌قول‌ها و تصاویر نقاشی می‌کردم، جواهرات درست می‌کردم، شمع‌ها را تزئین می‌کردم، همه چیز را اصلاح می‌کردم، و تعدادی بی‌خدا دستبند دوستی و بسیاری چیزهای دیگر ساختم. اوما هم بافتنی و گلدوزی را به من یاد داد و هر بار که نخ می زنم به او فکر می کنم. این روزها، من بیشتر خلاقیت خود را به تصاویر عجیب و غریب، اما پیچیده و طرح‌های الگو با پالت رنگی الهام گرفته از کلاسیک هدایت می‌کنم.

Adobe Photoshop و Procreate پایه‌های اصلی جعبه ابزار طراحی من هستند، و من نکات و ترفندهای زیادی را در سفرم یاد گرفته‌ام که نمی‌توانم صبر کنم تا با شما به اشتراک بگذارم! من به احتکار دانش اعتقادی ندارم، بنابراین من اینجا هستم تا همه رازهایم را بریزم. من خیلی معتقدم هر روز اندکی هنر همه چیز را بهتر می کند، ما با هم قوی تر هستیم و هر کسی یک هنرمند درونی دارد که منتظر بیرون آمدن است. پس بیایید با هم به ساختن هنر بپردازیم!

P.S.: بیایید باشیم! لطفا اگر پروژه هایی از کلاس های من ایجاد می کنید من را تگ کنید تا بتوانم اوووه و آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآната شما در کار شما را به اشتراک بگذارم. من نمی توانم برای دیدن پروژه های زیبای شما صبر کنم!

P.P.S: آیا می خواهید در مورد کارهای روزانه یک خلاق پاره وقت بیشتر بخوانید؟ مشترک من شوید تا با من در این سفر بیایید در حالی که سعی می کنم همه چیز را متعادل کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی جادوی الگو: نقوش از کتاب اسکچ تا صفحه (3 سبک)

Pattern Magic Basics: Motifs from Sketchbook to Screen (3 Styles)

"برداشتن نقاشی های خود از دفترچه طرح به صفحه دیجیتال می تواند ترسناک باشد - اما لازم نیست! اگر نقاشی دارید، می خواهید دیجیتالی کنید، اما این کار را انجام ندهید."


آموزش جادوی رنگ: پالت رنگ امضای خود را برای هنر و طراحی توسعه دهید

Color Magic: Develop Your Signature Color Palette for Art and Design

"درباره این کلاس اگر با انتخاب رنگ برای آثار هنری خود مشکل دارید، یا می خواهید هنر شما با صدای واضح تر و ثابت تری صحبت کند، این کلاس برای شما مناسب است. .."


آموزش جادوی الگو در ادوبی فتوشاپ: اصول طراحی الگو را بیاموزید

Pattern Magic in Adobe Photoshop: Learn Pattern Design Basics

"اگر می خواهید الگوهایی ایجاد کنید که بافت زیبای نقوش دستی یا نقاشی شده را حفظ کند، این کلاس برای شما مناسب است! ادوبی فتوشاپ یکی از بهترین هاست. .."