Katie McGuire

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های اصلی خط کشی برای مبتدیان

Basic Line Drawing Techniques for Beginners

"دانش آموزان مفاهیم اولیه خط کشی را یاد خواهند گرفت.   دانش آموزان با انواع مختلف مدادها و سیستم شماره گذاری مداد آشنا می شوند.   دانش آموزان می آموزند..."


آموزش طراحی چشم انداز برای مبتدیان

Perspective Drawing for Beginners

"دانش آموزان از مداد، کاغذ و خط کش برای یادگیری تکنیک های اولیه چشم انداز استفاده خواهند کرد.   این کلاس برای مبتدیان است.   دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه جعبه ساده بسازند. .."


آموزش طراحی پرتره سیاه و سفید برای مبتدیان

Portrait Drawing in Black and White for Beginners

دانش‌آموزان نسبت‌های سر و صورت را در سه منظر مختلف ترسیم می‌کنند - جلو، نیمرخ و 3/4.   دانش‌آموزان ویژگی‌ها را ترسیم می‌کنند- (چشم.


آموزش تئوری رنگ و اصول طراحی رنگ برای مبتدیان

ColorTheory and Color Drawing Basics for Beginners

"دانش آموزان مبانی تئوری رنگ را یاد خواهند گرفت.   دانش آموزان یک چرخه رنگ می سازند و در مورد ترکیب رنگ از سه رنگ اصلی یاد می گیرند.   دانش آموزان l...."


آموزش طراحی ارزش و سایه برای مبتدیان - طبیعت بی جان

Value Drawing and Shading for Beginners- Still Life

"دانش آموزان اصول ارزش و سایه را یاد خواهند گرفت.   دانش آموزان قسمت های مختلف یک سایه- نور مستقیم، نور غیرمستقیم، برجسته سازی، نیم تن ها، سایه را یاد خواهند گرفت.


آموزش طراحی ژست و شکل سیاه و سفید برای مبتدیان

Gesture and Figure Drawing in Black and White for Beginners

"در این کلاس، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه نقاشی‌های شکل ایجاد کنند.   دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه اشکال اصلی شکل‌ها را با کشیدن روی d ببندند."


آموزش طراحی و تکنیک های قلم و جوهر برای مبتدیان

Pen and Ink Drawing and Techniques for Beginners

"این کلاس برای مبتدیان است.   دانش آموزان به یک خودکار جوهر با نوک های مختلف، یک قلم مو، جوهر سیاه، یک فنجان و نگهدارنده های کوچک برای شستشو نیاز دارند.   توصیه می کنم ...."


آموزش تکنیک های استاد قدیمی در نقاشی رنگ روغن - گریسای

Old Master Techniques in Oil Painting- Grisaille

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش رنگ های ذهنی- نظریه رنگ- ارزش رنگ- برای مبتدیان

Subjective Colors- Color Theory- Value of Color- For Beginners

"در این کلاس دانش‌آموز از رنگ‌ها به صورت ذهنی استفاده می‌کند.   دانش‌آموزان مقداری از نمودار رنگی را می‌سازند و هر یک از دوازده رنگ موجود در چرخه رنگ را با یک برابر می‌کنند.