Jeanetta Gonzales

هنرمند، طراح و مربی هنرمند

از آشنایی با شما خوشحالم!
من یک تصویرگر و طراح سطح هستم که در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کنم. من بیش از 22 سال تجربه کار به عنوان یک طراح حرفه ای دارم و اینجا هستم تا دانش و درس هایم را با شما به اشتراک بگذارم. من به مدرسه هنر در UCLA رفتم و سپس یک طراح گرافیک برای سال‌ها در شرکت‌های بزرگ و بوتیک کار کردم. من حتی یک طراح بسته بندی باربی بودم! من چندین سال پیش به تنهایی این کار را انجام دادم و اکنون برای محصولات و نشریاتی که در فروشگاه‌های عمده خرده‌فروشی یافت می‌شوند، هنر می‌سازم. من نقاشی می کنم و به صورت دیجیتال کار می کنم و به گل ها و گیاهان عشق جدی دارم که در کارهایم یافت می شود.

بیش از 7 سال است که با هنرمندان تجاری که آنها را در حرفه و آثار هنری خود مربیگری می کنند، به صورت انفرادی کار کرده ام. . من واقعاً از کمک به تسهیل رشد آنها و هدایت آنها در حرفه خود لذت می برم. من در وب سایت خود برنامه های مربیگری و مربیگری را به هنرمندان ارائه می کنم. از سایت من در jeanettagonzales.com دیدن کنید تا کارهای من را ببینید و در مورد خدمات من بیشتر بدانید.

• برای دیدن جدیدترین ها، من را در (@nettdesigns) دنبال کنید.

• به مربیگری علاقه دارید؟ من تماس‌های ساعتی و بسته‌های مربیگری بلندمدت را ارائه می‌دهم.
از وب‌سایت من دیدن کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر روی برگه "کوچینگ" کلیک کنید!

• کتاب من را بخرید. این اولین (و تنها) کتابی است که من تصویرسازی کرده‌ام، نوشته پاتریس لارنس. این کتاب ویژه ای است که آموزشی، الهام بخش است و میراث سیاه را ارج می نهد.

• از سایت من دیدن کنید، جایی که می توانید هنر من را در مجموعه ای از محصولات پیدا کنید: shopnettdesigns.com.

• از وب سایت من دیدن کنید. ، jeanettagonzales.com، و برای دانلود والپیپر ماهانه!

در کلاس می بینمت!
-جانتا

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه سبک هنری امضای خود را توسعه دهیم

How to Develop Your Signature Art Style

" آیا شما یک هنرمند تجاری علاقه مند به ایجاد سبک هنری خاص خود هستید؟ آیا شما یک تصویرگر یا طراح سطح هستید که می خواهید یک منسجم ایجاد کنید. .."