Clarice Gomes

گل های آبرنگ شل

سلام، من کلاریس هستم،

من یک هنرمند آبرنگ، با سابقه طراحی، اهل تورنتو، کانادا هستم.
من در "گل های آبرنگ شل" تخصص دارم.

سفر من با آبرنگ شروع شد و آموزش های ویدیویی "چگونه نقاشی کنیم". یوتیوب منبعی برای من بود و همچنان وجود دارد تا دانش خود را در مورد طراحی و آبرنگ از طریق آموزش به اشتراک بگذارم. من از طریق فالوورهایم در آنجا افراد فوق العاده ای دارم.

آموزش های آنلاین آبرنگ من در شراب سازی ها و مزارع مختلف نیاگارا گنجانده شد. ماهیت درمانی آبرنگ همراه با طبیعت، شراب یا چای چیزی است که باید تجربه کرد.

من کاملاً معتقدم هنر درمانی است و هیچ قاعده‌ای ندارد. اگر برای سرگرمی نقاشی می‌کشید و ذهنی باز دارید، رضایت‌بخش‌ترین احساس موفقیت را خواهید داشت.

در طول سال‌ها، من این افتخار را داشته‌ام که با برخی از مارک‌های بسیار شگفت‌انگیز مانند Etchr Lab، White Nights (Nevskaya Palitra)، Paul Rubens، Charmed Aroma، Legion و Princeton Brushes (به چند مورد) کار کنم. من همچنین یک سفیر برند در شرکت پرینستون براش معروف و بسیار مورد علاقه

هستم

من عاشق دیدن کارهای افراد در کلاس‌هایم هستم، پس لطفاً من را در شبکه‌های اجتماعی زیر #skillsharebyclaricegomes تگ کنید. مرا در فیس بوک (طراحی کلاریس گومز) و .

پیدا کنید

مشتاقانه منتظر این سفر آبرنگی با شما هستم.

P.S. آیا علاقه مند به خبرنامه من هستید تا از رویدادهای پروژه هایم به روز بمانید؟

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های نقاشی آبرنگ شل - آنتوریوم گل گرمسیری

Loose Watercolour Painting Techniques - Tropical Flower Anthurium

"درباره این کلاس با الهام از سفر اخیر من به مائوئی، هاوایی، این قسمت 3 از مجموعه گل های استوایی من است. اگر تازه شروع به کار با آبرنگ کرده اید و عاشق f. .."


آموزش گل های آبرنگ شل - نقاشی هیبیسکوس گرمسیری

Loose Watercolour Florals - Painting a Tropical Hibiscus

"درباره این کلاس با الهام از سفر اخیرم به مائوئی، هاوایی، این قسمت 1 از مجموعه ای از گل های استوایی است که در طول بازدیدم با آنها برخورد کردم. اگر شما فقط اس. .."


آموزش نقاشی یک گل استوایی King Protea در آبرنگ

Learn to Paint a King Protea Tropical Flower in Watercolour

"درباره این کلاس با الهام از سفر اخیر من به مائوئی، هاوایی، این قسمت 2 از مجموعه گل های استوایی من است. اگر تازه شروع به کار با آبرنگ کرده اید و عاشق f. .."