Julian Cooper

آموزش گیتار در سراسر جهان

جولیان که در لندن و در خانواده ای موزیسین به دنیا آمد، در ۱۴ سالگی شروع به یادگیری گیتار کرد. در آن روزها همه چیز درباره تکه های پشتی Iron Maiden و موهای بلند و گیتار رایج بود. گیتاریست‌های محلی و دوستان برای نواختن آخرین لیک‌های Van Halen یا Randy Rhoads با یکدیگر رقابت می‌کردند و ساعت‌ها در روز تمرین می‌کردند.

پدر جولیان سازنده گیتار و درامر بود که با گروه هایی مانند Wishbone Ash و Thin Lizzy کار می کرد. بنابراین، با بزرگ شدن در کنار همه این نوازندگان، واضح بود که "ژول" جوان به "تب گیتار" مبتلا خواهد شد.

در 11 سالگی سفر موسیقی او به عنوان یک درامر آغاز شد، اگرچه او به زودی وقتی متوجه شد که جلوی صحنه را ترجیح می دهد به گیتار روی آورد.

یک معلم گیتار برای بیش از 25 سال - جولیان به صورت خصوصی، آنلاین و در مدارس و کالج ها کار می کند. بیشتر دوران جوانی او نیز به نواختن در گروه‌ها، تور و ضبط گذراند. او در گروه های بسیاری با سبک های مختلف از جمله راک، بلوز، متال و اسکا نوازندگی کرده است. او با Echobelly، Fear Factory تور برگزار کرده است و در همان لایحه جشنواره با گروه هایی مانند Foo Fighters و The Prodigy بازی کرده است.

تأثیرات موسیقی متنوع است و شامل نوازندگان خارق العاده ای مانند؛ جیمی هندریکس، ون هالن، آل دی مئولا، آنگوس یانگ، برایان می، ینگوی مالمستین، جورج لینچ، پاکو دی لوسیا، اریک کلاپتون، تونی آیومی، تونی مکالپاین، رندی رودز، جیک ای لی، جاش هوم، دیو ماستین، مارتی فریدمن ، پل کوسف، زک وایلد، دیمباگ دارل، بیلی گیبونز، پل گیلبرت، دویزیل زاپا، SRV، دیو موری، آدریان اسمیت، کرک همت، جو ساتریانی و بسیاری دیگر!

دوره‌های جولیان شامل پرفروش‌ترین «قدرت پنتاتونیک خالص» در سراسر جهان است - دوره‌ای که او برای معرفی نوازندگان به گیتار اصلی ایجاد کرد. این تنها بر مقیاس پنتاتونیک و مقیاس بلوز تمرکز دارد. محبوب شد و بین بازیکنان پیر و جوان طنین انداز شد. گیتاریست هایی که می خواهند تکنوازی گیتار راک و بلوز بزنند. دوره های دیگر عبارتند از "Pure Pentatonic Pros" - پیگیری، که عمیق تر، کمی پیچیده تر می شود و شامل یک بخش کامل به بلوز می شود. "تکنیک‌های گیتار سرب نهایی" تمام تکنیک‌های گیتار مدرن را پوشش می‌دهد - مانند پرش سیم، ضربه زدن، آرپژهای سوئیپ، چیدن ترکیبی و غیره. p>

روشی که جولیان برای درس‌های گیتار و دوره‌های ویدیویی خود به ارمغان می‌آورد، متمرکز بر دانش‌آموز است و ابتدا بر فعالیت‌های نواختن و بعد از آن تئوری متمرکز است. شما خواهید دید که تمام دوره های او شامل درس های گیتار جامد با قطعات تمرینی بتن و تمام تکنیک ها و تئوری تجزیه شده است. نت موسیقی و TAB روی صفحه نمایش و قابل دانلود است و یکی از آنها با تراک جم ترکیبی حرفه ای برای پخش نیز ارائه شده است. اینها با 3 سرعت مختلف ارائه می شوند - برای مطابقت با همه توانایی ها. این دوره‌ها نزدیک‌ترین چیزی هستند که می‌توانید از طریق درس‌های ویدیویی به یک درس خصوصی برسید و جولز به این رویکرد افتخار می‌کند.

همانطور که این نوشته شده است، می توان یافت که جولیان هنوز به طور خصوصی تدریس می کند و دوره های ویدیویی می سازد. او همچنین به تناسب اندام - ورزشگاه، بوکس تایلندی، دویدن و یوگا علاقه دارد. همچنین جنبه معنوی تر زندگی با مدیتیشن و نفس کشیدن. او یک مربی کاملاً واجد شرایط تنفس است و همچنین «Zen of Breath» را اجرا می‌کند، جایی که نوازندگان و سایرین می‌توانند یک جلسه تنفس با او رزرو کنند.

جولیان در حال حاضر بیش از 25 سال است که هنر خود را مجسمه سازی می کند و به آموزش گیتار می پردازد. هیچ چیز او را خوشحال نمی کند جز اینکه عشقش به موسیقی گیتار را به اشتراک بگذارد و لذتی که می تواند به ارمغان بیاورد را منتقل کند. او معتقد است موسیقی شفابخش، آموزشی متعالی، خلاقانه و سرگرم کننده است. او همچنین آن را با صدای بلند دوست دارد!

دوره های این مدرس:

آموزش دوره 21 قدم گیتار مبتدی

The 21 Steps Beginner Guitar Course

"دوره گیتار مبتدی 21 قدم برای گیتار الکتریک و آکوستیک مناسب است. تمام آنچه برای شروع یادگیری گیتار نیاز دارید را دارد. عناصر راک، بلوز و...."


آموزش 15 الگوی نوازندگی برای گیتار آکوستیک یا الکتریک که باید یاد بگیرید

15 Must Learn Strumming Patterns for Acoustic or Electric Guitar

"به 15 الگوی نوازندگی گیتار که باید یاد بگیرید خوش آمدید! در اینجا شما یاد می گیرید که محبوب ترین ریتم های همه گیتاریست ها یا گروه های مورد علاقه خود را بر روی a. .."