Jake Schneider

معلم موسیقی

هی، من جیک هستم!

من یک نوازنده تمام وقت هستم و 20 سال است که گیتار می‌نوازم و تقریباً 6 سال است که موسیقی حرفه تمام وقت من بوده است. من به عنوان آهنگساز موسیقی حرفه ای ایجاد کرده ام که در آن موسیقی اصلی با کیفیت بالا برای برندهای جهانی، کتابخانه های موسیقی و تولید بدون حق امتیاز و تولیدکنندگان محتوا ایجاد می کنم! به‌عنوان یک گیتاریست زنده، با گروه‌های بسیاری در سراسر جهان کار کرده‌ام که در مراسم‌های مختلف، عروسی‌ها، جشنواره‌ها و سفرهای دریایی اجرا می‌کنند. لباس اصلی فعلی من یک گروه موسیقی موفق دهه 60 است به نام . با صدها کنسرت به عنوان یک گیتاریست، من به طور مداوم به دنبال راه های جدیدی برای ساختن، توسعه و به اشتراک گذاری اشتیاق و حرفه خود برای موسیقی هستم.

شما می توانید موسیقی زنده، آهنگسازی و نوازندگی گیتار را بررسی کنید. تجربه در:

با توجه به اینکه در تمام این مدت گیتاریست بوده‌ام، و می‌دانم که چقدر نواختن ساز را دوست دارم، هدف من این است که به کسانی از شما که آرزوی تبدیل شدن به یک گیتاریست عالی را دارند کمک کنم... تبدیل به یکی شوید!

من از قلب و روحم برای ایجاد اولین کلاس گیتار خود برای Skillshare با هدف ایجاد یک تجربه یادگیری لذت بخش، سرگرم کننده و آموزنده با تمرکز بر تشویق توانایی های موسیقی خلاقانه و اشتیاق شما استفاده کرده ام.

امیدوارم در آینده نزدیک کلاس‌های بیشتری ایجاد کنم که بخش‌های پیشرفته‌تری از گیتار را پوشش دهد و به شما کمک کند تا با یک ساز موسیقی واقعاً شگفت‌انگیز، سفری شگفت‌انگیز، منحصربه‌فرد و شخصی بسازید.

من دوست دارم بشنوم که چگونه با دوره من پیش می روید و بشنوم چه چیزهای دیگری دوست دارید یاد بگیرید. لطفاً در هر زمان با استفاده از بحث در Skillshare یا در:

تماس بگیرید

بریم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای Bitesize مبتدیان برای گیتار

Bitesize Beginners Guide to Guitar

"یادگیری گیتار می تواند برای شروع یک سفر دلهره آور به نظر برسد، اما با طرز فکر صحیح، راهنمایی و ابزار یادگیری گیتار می تواند به آنچه باید تبدیل شود..."