Krishnanunni K U

طراح و معمار صنعتی

سلام، من کریشنانونی هستم. مرا "کریش" صدا کن. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم با طراحی طراحی شروع کنید یا مهارت های طراحی موجود خود را بهبود بخشید.


من برای وقت شما ارزش قائل هستم و باعث افتخار شماست که تصمیم گرفتید در مورد دوره های من اینجا در Skillshare بیشتر بدانید.

من می‌توانم در تمام دوره‌هایم به شما تضمین بدهم که توصیه‌های عملی دریافت می‌کنید و تکنیک‌هایی را یاد می‌گیرید که می‌توانید بلافاصله اجرا کنید و نتایج را ببینید. من مزخرفات را از سخنرانی هایم حذف می کنم و روی آنچه مهم است تمرکز می کنم. می‌دانم که هنگام شرکت در یک دوره از این کار قدردانی می‌کنم، و فکر می‌کنم شما نیز این کار را انجام دهید.

پس از فارغ التحصیلی در رشته معماری، کارشناسی ارشد طراحی، طراحی صنعتی را در دانشکده برنامه ریزی و معماری، دهلی نو دنبال کردم. در آنجا چیزهای زیادی در مورد Design Sketching و مدل سازی CAD یاد گرفتم. پروژه پایان نامه من در فهرست نهایی جوایز طراحی LEXUS India 2020 قرار گرفت.
به عنوان سفیر دانشجویی Autodesk، در کارگاه های طراحی با دانشجویانی از کالج های مختلف مانند دانشگاه فنی دهلی شرکت کردم.
در حال حاضر، کار تحقیقاتی خود را در هند دنبال می کنم. موسسه فناوری، بمبئی.

یادگیری یک فرآیند دو طرفه است، من از دانش آموزانم چیزهای زیادی یاد می گیرم در حالی که دانش خود را با آنها به اشتراک می گذارم. و می دانم که کامل نیستم، اما حاضرم آنچه را که می دانم با شما به اشتراک بگذارم.

چرا باید به دوره های شما بپیوندم؟

اگر می خواهید با طراحی طراحی شروع کنید یا مهارت های خود را بهبود ببخشید و می خواهید کسی شما را در مسیر درست راهنمایی کند، دوره های من برای شما مناسب است. من تا جایی که بتوانم در تابلوی بحث هر دوره به شما کمک خواهم کرد، اما شما باید ذهنیت و تمایل به یادگیری داشته باشید. این تمام چیزی است که نیاز دارید.

در داخل می بینمت!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی طرح s01: طرح‌های شگفت‌انگیزی را با procreate ایجاد کنید

Design sketching s01: create amazing designs with procreate

با Procreate و Apple Pencil iPad خود را به قدرتمندترین ابزار طراحی روی زمین تبدیل کنید! طراحی طرح: طرح های شگفت انگیز با Procreate ایجاد کنید این یک ل است. .."