Gareth B. Davies

مربی خلاقیت و شغلی

من هیجان زده هستم که بخشی از جامعه Skillshare هستم و تخصص و بینش خود را که در یک حرفه متنوع در زمینه فناوری، مدیریت و مربیگری حرفه ای جمع آوری شده است، ارائه می دهم.

من سفر حرفه ای خود را به عنوان یک مهندس نرم افزار آغاز کردم، جایی که فرصت کار بر روی پروژه های مختلف چالش برانگیز، توسعه مهارت های حل مسئله و کدنویسی را داشتم. سپس حرفه‌ام را به سمت نقش‌های رهبری به‌عنوان سرپرست تیم و مدیر پروژه تغییر دادم که تجربه ارزشمندی در هماهنگی تیم، اجرای پروژه و برنامه‌ریزی استراتژیک و تاکتیکی به من داد.

از سال 2008، تمرکزم را به مربیگری حرفه ای معطوف کردم، جایی که این امتیاز را داشتم که افراد و تیم ها را راهنمایی و راهنمایی کنم تا به پتانسیل کامل خود دست یابند. علاقه من به صنعت فناوری، همراه با سبک رهبری و مهارت های مربیگری، من را به ارائه توصیه ها و استراتژی های کاربردی و کاربردی مجهز کرده است.

من مشتاق به اشتراک گذاری تجربیات و دانش خود هستم و هدف من این است که پایه ای محکم برای دانش آموزان فراهم کنم که بتوانند پروژه ها و مشاغل خود را بر اساس آن بنا کنند.

من از طریق دوره‌های آموزشی Skillshare، قصد دارم دنیای خلاقیت و مربیگری را ابهام‌زدایی کنم، ابزارهای عملی برای خلاقیت، مدیریت زمان، بهره‌وری، رهبری، خودسازی، و پیشرفت شغلی ارائه کنم... به‌علاوه هر چیز دیگری که فکر می‌کنم جالب است. برای یادگیری در مورد. بنابراین، چه مبتدی باشید که به دنبال ورود به صنعت فناوری هستید، چه حرفه‌ای که به دنبال تقویت مهارت‌های خود هستید، یا یک رهبر با هدف بهبود عملکرد خود یا تیمتان، من اینجا هستم تا شما را در سفر یادگیری خود پشتیبانی و راهنمایی کنم.

من مشتاقانه منتظر دیدار شما در کلاس هستم و با هم این ماجراجویی یادگیری هیجان انگیز را آغاز می کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش روش خلاقانه دیزنی: خلاقیت خود را با استفاده از استراتژی والت دیزنی باز کنید

Disney Creative Method: Unlock Your Creativity Using Walt Disney's Strategy

"نمای کلی کلاس با این دوره کامل در مورد روش خلاقیت دیزنی، جادوی پشت اختراع و خلاقیت دیزنی را کشف خواهید کرد. این گام به گام گو. .."